Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Wowly, ik sta er op voor de middag-avond, en Asterduc voor de ochtend-middag.
Gezien ik Ed een handje help met transport, zal ik dus ook 'smorgens al aanwezig zijn. Geeft dat problemen in je planning? Want dan mag je me altijd verzetten hoor...
Wowly, ik sta er op voor de middag-avond, en Asterduc voor de ochtend-middag.
Gezien ik Ed een handje help met transport, zal ik dus ook 'smorgens al aanwezig zijn. Geeft dat problemen in je planning? Want dan mag je me altijd verzetten hoor...
Geen probleem!
EDIT: je blijft wel eten en doet savonds mee??
Zal ik eerst eventjes nog met Ed over hebben, mss dat ie 'smiddags liefst met z'n speakertjes terug thuis staat... ik laat je ASAP wat weten!
Sorry voor de late update, maar ik ben niet voortdurend op het forum en soms wacht ik tot er een aantal inschrijvingen zijn voordat ik de boel bijwerk.
Wowly,
Als het kan mag je me er enkel opzetten voor smorgens-middag.
Dus geen eten en ik doe 'savonds niet mee.
Mocht je toch willen blijven, terwijl Ed naar huis wil, kunnen we misschien wel wat regelen, dan zet ik Ed en zijn spullen thuis af en kun jij nog even blijven.
Ach, ik bedenk net dat Ed waarschijnlijk zelf zal rijden en jou als sleepezel meeneemt . In dat geval wordt het wat lastiger.
Ik weet het inmiddels ook, ik ben veel te laat. Ik heb afgelopen tijd veel in Tsjechie gezeten, vandaar ik weinig de boel kon opvolgen.
Maar tegen beter weten, als er nog een plaatsje op het laatste moment vrijkomt, zou ik graag bij willen zijn.
Naam Tweety
Naam Wido
Dagdelen; alle
Mee-eten; ja
Maximum bedrag eten 20 euro.
Motivatie, ik ben eigenlijk wel geinteresseerd wat er door anderen met een dipool bereikt is.
Okay, ik heb goed nieuws voor iemand uit de wachtlijst en slecht nieuws voor mezelf:
Helaas heb ik zaterdag ochtend 24 mei onverwacht een andere verplichting. Dat zou betekenen dat ik pas op de helft van de middag in Breda kan zijn. Aangezien ik weet hoeveel anderen er nog staan te springen om van de partij te zijn heb ik maar besloten om helemaal niet te komen.
Jammer maar helaas.
Dit betekend ook dat mijn speakers en mijn versterker niet aanwezig zijn.
Ik moet helaas ook afhaken. Mijn vrouw kan geen vrij krijgen op haar werk, en dus zorg ik voor mijn lieve kindertjes. Fijn natuurlijk, maar ik had er de 24e graag bij geweest. Helaas, misschien volgend jaar. Nog iemand van de wachtlijst blij.
Het is overigens NIET de bedoeling dat er afzeggingen komen, maargoed, sommigen zaken zijn niet te beinvloeden. Het is in ieder geval fijn voor degenen die op de wachtlijst staan