Tja dat weet ik eigelijk niet. Ik heb het wel gevraagd waarop ik -dacht ik- het antwoord kreeg dat er over het algemeen alleen op door de weekse dagen en avonden cursussen worden gegeven. Het is me ook opgevallen dat het over het algemeen in het weekend op de TUe uitgestorven is.
Persoonlijk maakt weekend, week, avond, middag, rijswijk, eindhoven mij niks uit. Student
Als veel mensen aangeven dat een doordeweekse avond slecht uit komt dan moeten we de plannen mbt eindhoven en rijswijk gewoon laten varen. Voor een paar knaken is prima een presentatieruimte te regelen, ik heb al een laptopje of vijf voorbij zien komen, drie mensen dr achter en je hebt al vijftien plekjes.
Dus laten die 35 mensen die gestemd hebben aangeven wat hun mogelijkheden zijn. Door de week in de avond, of overdag in het weekend. Eindhoven of Rijswijk. En geef dan niet alleen je voorkeur aan maar wanneer je wel of niet kan.