Maar wat ik nergens heb gezien is het schema van de inschakel vertraging, daar was ik ook benieuwd naar.
Wordt wel weer een zwaar geval.
Moderator: Beheerdersteam
Voor die vu-meter heb je de spanningsregelaar niet nodig. Op het plaatje staat dat deze ook met AC gevoed mag worden. Gewoon direct uit de gloeistroomwikkeling.OpaBert schreef:Voeding van de 6N6P en 6J5 aangepast aan de print
De spanningsregelaar zal wel een LD1085 worden
Dat is een schema niet van mezelfpeterl schreef:Mooi project Bert, heb het even van top tot teen doorgelezen![]()
Maar wat ik nergens heb gezien is het schema van de inschakel vertraging, daar was ik ook benieuwd naar.
Wordt wel weer een zwaar geval.
Ja inderdaad RobertRobertD schreef:Voor die vu-meter heb je de spanningsregelaar niet nodig. Op het plaatje staat dat deze ook met AC gevoed mag worden. Gewoon direct uit de gloeistroomwikkeling.OpaBert schreef:Voeding van de 6N6P en 6J5 aangepast aan de print
De spanningsregelaar zal wel een LD1085 worden
Et een hoofdtelefoon op de 8 ohm aansluiting UGTpeterl schreef:Bert,
praat je dan over hoorbare brom als je luistert of meet je dan met de scope iets??
ingangen kortgesloten?OpaBert schreef:Et een hoofdtelefoon op de 8 ohm aansluiting UGTpeterl schreef:Bert,
praat je dan over hoorbare brom als je luistert of meet je dan met de scope iets??
En 230 op primaire voedings trafo
Welke ingangen bedoel je nu HenkJan ?Henkjan schreef:ingangen kortgesloten?OpaBert schreef:Et een hoofdtelefoon op de 8 ohm aansluiting UGTpeterl schreef:Bert,
praat je dan over hoorbare brom als je luistert of meet je dan met de scope iets??
En 230 op primaire voedings trafo
ah, zo.OpaBert schreef:Welke ingangen bedoel je nu HenkJan ?Henkjan schreef:ingangen kortgesloten?OpaBert schreef:Et een hoofdtelefoon op de 8 ohm aansluiting UGT
En 230 op primaire voedings trafo
Ik sluit op de andere niets aan ook geen kortsluiting
Het is gewoon de bedoeling dat je het minimum vind van het magnetisch veld van de voedingstrafo met de uitgangstrafo![]()
Ja mooie Dummy ik meen goed voor 2x100 watt (korte tijd) 8 ohmpeterl schreef:Heel mooie dummy Bert.![]()
Chassis besteld kan het feest straks beginnen![]()
Tegen die tijd heb ik mijn nieuwe chassis ook
Dat wordt interessant om te zienpeterl schreef:Ik krijg morgen mijn nieuwe chassis al, zou pas volgende week komen. Ben benieuwd. Met de ronde alubuizen van 125mm.
Je moet me dat asembleren nog maar eens lerenhardbats schreef:Ziet er toch prima uit bert