Een ESS dac klinkt op den duur best wel opgefokt.
Is echt pikky wat je er aan knoopt en hoe.
Waar ik de ESS voor waardeer is de diepte in het beeld,soms klinkt er iets scarry echt,net alsof je op je schouder getikt wordt door een geest uit het verleden,moet je tegen kunnen,maar het overall geluid luister je geen dag naar,word je moe van
Maar ja, misschien vogel ik nog wat uit en wordt het wel iets wat je de hele dag aan zet
Was al verrast door de Khardas dac met een goede basweergave,waar ik bij de goedkopere China dac echt wel moeite voor moest doen met de nodige aanpassingen, wilde je bas horen.
Hoe ze dat hardware matig hebben gedaan bij Khardas,geen idee,petje af
Maar de Khardas heeft enkel USB of SPDIF in en geen I2S dat is dan weer jammer.
Ik knoei nog maar even verder
