Ja, voor degelijke uitvoering en verantwoorde vormgeving, Loek & co.AatV schreef:Ik houd mij beleefd aanbevolen!cool schreef:....Natuurlijk Aad, maandag wat materiaal verzamelen en dinsdag verder..
groet,
Aat
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Ja, voor degelijke uitvoering en verantwoorde vormgeving, Loek & co.AatV schreef:Ik houd mij beleefd aanbevolen!cool schreef:....Natuurlijk Aad, maandag wat materiaal verzamelen en dinsdag verder..
groet,
Aat
Ja, de zaak voor een voor een goede buishoedAatV schreef:@Peter,
Mooi materiaal dat Peek, maar dan vooral in combinatie met Cloppenburg...(inderdaad flauw)
groet,
Aat
Buizen zijn nog lang niet uitgeteldPjotr schreef:Overeenkomst is ook dat ze min of meer tegelijkertijd met de buizen teloor zijn gegaan.
Dat is meer de Crea Bea hoek Anne. Op een enkele specialiteit na toch niet meer serieus.Ah!buis schreef:Buizen zijn nog lang niet uitgeteldPjotr schreef:Overeenkomst is ook dat ze min of meer tegelijkertijd met de buizen teloor zijn gegaan.![]()
Ze worden nog volop gemaakt![]()
Anne
Toch fijn dat je de buis nog in de scheppende en gezegende hoek ziet zitttenPjotr schreef:Dat is meer de Crea Bea hoek Anne. Op een enkele specialiteit na toch niet meer serieus.
Ik zou bijna zeggen: wie niet.Henkjan schreef:hé, zo'n Alijojo soldeerstation heb ik ook
Ikke.AatV schreef:Ik zou bijna zeggen: wie niet.Henkjan schreef:hé, zo'n Alijojo soldeerstation heb ik ook
Je moet idd de print wel wat steun geven.Die dingen waar Barry mee aankomt gaan wel als de printsporen verguld zijn of zo.Gewoon kopersporen erin geeft na een tijdje slecht kontakt. Tijdelijke oplossing is dan wel print vertinnen, wordt het dikker en de aansluiting krast er wat in, niet ideaal.ray5150 schreef:Ik denk dat mechanisch niet al te jofel is, Anne. misschien als de PCB in een frame zit dat het nog net gaat.
De groene connectoren die Barry aangeeft heb ik bij Radio Twenthe gezien, misschien daar eens gaan kijken ? ze hebben nog meer van dat spul daar.
Zelf gedaan, slechte ervaring mee.Computer uitbreidingskaarten en ook de aansluiting van de 5" drives waren verguld.Dan werkt 't wel.Barry2001 schreef:Achnee man, dan moet je het wel heel bont maken. En een superstabiele oplossing als je de insteekprint niet al te groot maakt, wordt oa in aviation (luchtvaart) toegepast, als er iets rammelt..