Lompe drieweg met Philips AD12201/W8, AD5060/SQ8 en AD162/T8
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Lompe drieweg met Philips AD12201/W8, AD5060/SQ8 en AD162/T8
Is dat nu zo'n beroemde lamp?
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Lompe drieweg met Philips AD12201/W8, AD5060/SQ8 en AD162/T8
Haha. Nee hoor. Wees maar niet bang, daar doe ik niet aan.Leeuwarden schreef:Is dat nu zo'n beroemde lamp?
Deze was aanmerkelijk goedkoper
De apparatuur hier zal het zelf moeten doen zonder hulpstoffen, anders gaat het de deur uit.
Beide voetjes op de grond is het hier
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
