Maar nu even serieus ( ik weet het, komt uit mijn tenen
http://plastidip.nl/
En als het je niet aanstaat, trek je het er zo weer af.
Moderator: Beheerdersteam
Als de ondergrond glad genoeg is en de laag dik genoeg. Spuit je het een beetje te dun, dan krijg je het er nooit meer af.ds23man schreef:Hee Dree heeft een andere avatar!![]()
Maar nu even serieus ( ik weet het, komt uit mijn tenen), waarom niet eens wat anders als afwerking?
http://plastidip.nl/
En als het je niet aanstaat, trek je het er zo weer af.
En dan blanke lak zekerray5150 schreef:Plak er gewoon een laagje Carbon over...
Ik dit geval zonder twijfel:beide!ds23man schreef:Welke?
Ja. is meer iets voor een PA speaker met van die metalen of kunststof stoothoekendre schreef:Plastidip lijkt me een beetje knullig eigenlijk......