JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Nog FF te vroeg maar als alles meer concreet is komt die er zeker.dre schreef:Geen topic?
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
...is er niemand die een demo meetsysteempje kan meenemen om de nieuwelingen wat startersinfo te verschaffen?
Mocht iemand zijn meetsysteem te koop aanbieden, ben ik bereid om het over te nemen. Lijkt me een goede start.
Mocht iemand zijn meetsysteem te koop aanbieden, ben ik bereid om het over te nemen. Lijkt me een goede start.
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Yep en ook de stroomvoorziening pas ik aan.dre schreef:Eigen pcb's?
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Ik ben zeer benieuwd!Kappa7 schreef:Yep en ook de stroomvoorziening pas ik aan.dre schreef:Eigen pcb's?
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Ik zal graag mijn zelfbouw AMT's meebrengen en laten horen, een combinatie van een mid- en een hoog-AMT. Er zijn twee smaken: een set in een "gesloten" baffle en een set in een"open" baffle. Voor beide breng ik voorgefilterde muziek mee.
Ik hoor ter plekke wel wanneer en waar hiervoor plaats is.
Groeten,
Gerard
Ik hoor ter plekke wel wanneer en waar hiervoor plaats is.
Groeten,
Gerard
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Wanneer komt nou eens de echte opstelling?
Ik ben er echt klaar voor!
Ik ben er echt klaar voor!
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
@Dre: heb je het tegen mij?
@ Muug: ik kan mijn meetset meenemen als je wil. Maar iemand anders moet dan het meetwerk doen, ik heb er geen tijd voor op die dag (heeee daar rent jan weer........)
@ Gerard J: gaaf!! Staat genoteerd!
@ Muug: ik kan mijn meetset meenemen als je wil. Maar iemand anders moet dan het meetwerk doen, ik heb er geen tijd voor op die dag (heeee daar rent jan weer........)
@ Gerard J: gaaf!! Staat genoteerd!
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Nee,Jan!
Het word tijd dat Gerard eens een full range opstelling laat horen!
Het word tijd dat Gerard eens een full range opstelling laat horen!
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Dacht al, moet zeggen dat ik dit soort zelfbouw echt retegaaf vind!!!!!!
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
En dan de klank!
Maar hij wil geen setje voor me maken.....
Maar hij wil geen setje voor me maken.....
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Gaaf.GerardJ schreef:Ik zal graag mijn zelfbouw AMT's meebrengen en laten horen, een combinatie van een mid- en een hoog-AMT. Er zijn twee smaken: een set in een "gesloten" baffle en een set in een"open" baffle. Voor beide breng ik voorgefilterde muziek mee.
Ik hoor ter plekke wel wanneer en waar hiervoor plaats is.
Groeten,
Gerard
Hoe laat ben je er , tot hoe laat blijf je, dit zou ik echt eens willen horen en zien.
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Wellicht ben ik er 's morgens op tijd. Ik weet nog niet of ik de avond ook blijf.bas focal m180 schreef:Gaaf.GerardJ schreef:Ik zal graag mijn zelfbouw AMT's meebrengen en laten horen, een combinatie van een mid- en een hoog-AMT. Er zijn twee smaken: een set in een "gesloten" baffle en een set in een"open" baffle. Voor beide breng ik voorgefilterde muziek mee.
Ik hoor ter plekke wel wanneer en waar hiervoor plaats is.
Groeten,
Gerard
Hoe laat ben je er , tot hoe laat blijf je, dit zou ik echt eens willen horen en zien.
Gerard
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Ben er rond 13.30 dus dat luisteren en kijken moet goed komen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Hoe staat het eigenlijk met het programma???????????????
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
ehm, je mag zeker die meetset meebrengen. Ik zal wel zien wat het is .Wowly schreef:@Dre: heb je het tegen mij?
@ Muug: ik kan mijn meetset meenemen als je wil. Maar iemand anders moet dan het meetwerk doen, ik heb er geen tijd voor op die dag (heeee daar rent jan weer........)
@ Gerard J: gaaf!! Staat genoteerd!
Ik kom trouwens zo vroeg mogelijk en blijf tot de middag. We hebben maar één auto en er moeten nog tal van boodschappen gedaan worden (typische zaterdag stress)
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
ff opletten voor de terugweg: er zijn werkzaamheden aan de A16 richting Rotterdam:
http://www.vananaarbeter.nl/over_vanana ... 32ajfmSz3R
http://vananaarbeter.nl/Images/Factshee ... 350804.pdf
http://www.vananaarbeter.nl/over_vanana ... 32ajfmSz3R
http://vananaarbeter.nl/Images/Factshee ... 350804.pdf
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
indrukwekken weer Harry
wat is dat toch een mooie Breda traditie: je komt binnen en Harry is al weer wat nieuw moois aan t opstellen
wat is dat toch een mooie Breda traditie: je komt binnen en Harry is al weer wat nieuw moois aan t opstellen
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Ik neem frugalhorn luidsprekers mee en cnc phonostage
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
Maar hoe zit het nou met het programma??????????????????

- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!
dat bepaal je toch zelf?
voor mij ziet Breda er meestal zo uit:
voor mij ziet Breda er meestal zo uit:
- als ik aan kom bewonder ik wat Harry en/of Ed nou weer hebben meegenomen
- dan zeulen
- dan koffie, koekje, kletsen, koffie, wat rondlopen, kletsen, koffie
- dan is t tijd voor lunch, wandeling naar het locale winkelcentrum
- middag ongeveer gelijk aan de ochtend, met dat verschil dat er ook nog het opgeven van de soort pizza bij komt
- dan pizza eten
- dan opruimen, vaststellen dat er weer wat snoeren zijn achtergebleven, en naar huis
