7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Dat zal Jan v.d. Wal goed doen, hij wilde mij destijds ook naar Leeuwarden hebben. 
- Dalojan
- In memoriam †
- Berichten: 555
- Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
- Locatie: Oosterwolde
- Contacteer:
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Oh ja , ik heb overnachtingen en diners enz gereserveerd in Oosterwolde. Dat is mijn vaste stekkie : gewoon thuis dus.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Ik denk dat ik maar op de mini camping ga staan: achter in mijn weiland! 
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Kwam Jan tegen tijdens een ouderavond voor boring parents van nieuwe brugjes in een leeuwarder schooltje. Ik weet dus nu wie MBCE ishannesie schreef:Dat zal Jan v.d. Wal goed doen, hij wilde mij destijds ook naar Leeuwarden hebben.
Uiteraard probeer ik ook te komen, neem wellicht een Sneak preview Beetsterzwaag 2013 mee.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Met grote spijt meld ik me af. Ik wordt nog steeds te veel belemmerd in mijn doen en laten door het verschijnsel burnout. Medische wereld op dit probleem, klote zootje.....
-Herrie in de medische wereld- toch maar es proberen op te starten.
-Herrie in de medische wereld- toch maar es proberen op te starten.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
ok jammersietse schreef:Met grote spijt meld ik me af. Ik wordt nog steeds te veel belemmerd in mijn doen en laten door het verschijnsel burnout. Medische wereld op dit probleem, klote zootje.....![]()
-Herrie in de medische wereld- toch maar es proberen op te starten.
velen hadden graag jou TL's willen horen denk ik
zal de lijsten zsm aanpassen
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Wordt het toch nog gezellig!dre schreef:forumlid tino sleep ik ook mee.
groet,
Aat
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
kom jij ook?
ze hebben je toch wel verteld dat het naar de zondag verzet is?
ze hebben je toch wel verteld dat het naar de zondag verzet is?
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Leuk voorstel van hannesie ...architect schreef:mooi voorstel hannesie,
twee vragen:
1. wat zijn de beste speakers om zo'n vergelijk op te doen?
2. hoe schakelen we dat netjes?
hannesie schreef:architect en ik zouden wel een vergelijk willen houden met de Hypex UCD 180.
Aangezien ik over de combi van de Hypex UCD180 HG met HxR en de SMPS 400a180 en de uitvoering UCD180ST (SS editie) met de lineaire voeding, zou het leuk zijn als iemand die toevallig de 180ST heeft ook aan de rij toe te voegen.
Zijn er mensen die dat hebben en dit mee kunnen nemen, dan lijkt het mij wel erg leuk om dit eens te doen.
In Breda hebben we eens een vergelijk gehouden met de LM4780 en een Tripath en de UCD 180.
Dit niet om iemand neer te sabelen, maar om mogelijke klank of dynamiek verschillen te beluisteren.
Wat ook juist wel interessant kan zijn, een vergelijk met de 180 HG met lineaire voeding en dan de SMPS voeding.
Ik kan het natuurlijk niet zo snel omsteken.
zou de verschillen ook wel eens willen horen
zal proberen dit in het luisterschema te verwerken...
Iemand een idee hoe we dit aan pakken ??
Heb de "deelnemers" lijst aangepast....
mocht ik iemand vergeten zijn dan hoor ik dat graag
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Bij deze wil ik mij ook aanmelden als liefhebber voor dit evenement.
Groeten,
Groeten,
- Dalojan
- In memoriam †
- Berichten: 555
- Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
- Locatie: Oosterwolde
- Contacteer:
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Ik neem de preamp mee ( er zit nog steeds een minder goede transistor eindversterker bij in )
en een setje 2 weg speakers (AUDAX 20 cm HDA met 2" VIFA dome)
misschien buizen eindversterkers (300B of 2A3-40)
en een setje 2 weg speakers (AUDAX 20 cm HDA met 2" VIFA dome)
misschien buizen eindversterkers (300B of 2A3-40)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
dre schreef:moet je aan henkjan vragen!
Komt ie met zijn soldeerbout dan?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
dre schreef:da`s een stuk slimmer!
Ja, en er kunnen gelijk een stuk of 6 forumleden mee carpoolen!
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Als hij mijn huis maar laat staan, dan woon ik daarna met vrij uitzicht.dre schreef:een heel dorp afbranden bedoel je?
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Helaas krijg ik de LM4780 niet op tijd klaar voor de luisterdag. Ikzelf en de Mark Audio TILL-2 70 komen wel naar Beetsterzwaag. De TILL-2 70 zal ik in eerste instantie meenemen als showcase, maar mogen ook (op een niet te zware versterker) worden ingezet voor een demo.weidok schreef:![]()
![]()
Bericht 3
Onderaan staat het Luisterschema !!!
de Bryston voor- en eindversterker van Richard zullen
de hele dag als backup beschikbaar zijn
KORT OVERZICHT APPARATUUR
Speakers: link naar bouwbeschrijving !!!
Versterkers: (keuze speaker eigenaar)
CD spelers:
Streaming Audio:
Luisterschema:
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Als je wil mag je ze wel aansluiten op mijn HF10. 2 keer 10 watt.Zweitse schreef:Ikzelf en de Mark Audio TILL-2 70 komen wel naar Beetsterzwaag. De TILL-2 70 zal ik in eerste instantie meenemen als showcase, maar mogen ook (op een niet te zware versterker) worden ingezet voor een demo.
Eigenlijk wou ik hem ook als showcase laten zien maar spelen is nog mooier.
Nu nog iemand met een mooie bron erbij en we hebben muziek.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Dat lijkt mij inderdaad wel een leuke combi. Wellicht samen met de squeezebox van Hans of Rudy.TheoK schreef:Als je wil mag je ze wel aansluiten op mijn HF10. 2 keer 10 watt.Zweitse schreef:Ikzelf en de Mark Audio TILL-2 70 komen wel naar Beetsterzwaag. De TILL-2 70 zal ik in eerste instantie meenemen als showcase, maar mogen ook (op een niet te zware versterker) worden ingezet voor een demo.
Eigenlijk wou ik hem ook als showcase laten zien maar spelen is nog mooier.
Nu nog iemand met een mooie bron erbij en we hebben muziek.
Re: 7de ZBA Noord Luisterdag Beetsterzwaag
Vind het prima.Zweitse schreef:Dat lijkt mij inderdaad wel een leuke combi. Wellicht samen met de squeezebox van Hans of Rudy.
Ben zelf ook wel zeer benieuwd hoe mijn HF10 op andere speakers klinkt.
