De voorzieningen hiervoor zijn aanwezig. Ik moet alleen een opzetbordje ontwikkelen, maar dat kan nog wel even duren.Rizzo schreef:Heb je nog nagedacht over het verder uitbreiden van jou AF-2 zodat er hij 4 kanalen (in en uit) aan kan?
Ruis MiniDSP Balanced
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
