ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic
Misschien handig om binnenkort een nieuw hoofdtopic te openen met de belangrijkste informatie voorin.
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic
Snap ook niet waarom dat topic over de datumkeuze per se op slot moest. Tja, dan leuteren we er hier toch lekker over verderMarp schreef:Misschien handig om binnenkort een nieuw hoofdtopic te openen met de belangrijkste informatie voorin.
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic
Ik heb er absoluut geen moeite mee als een mod de irrelevante posts wegknipt. Dan houden we het duidelijk en blijft er slechts 1 hoofdtopicMarp schreef:Misschien handig om binnenkort een nieuw hoofdtopic te openen met de belangrijkste informatie voorin.
Groeten,
Mischa
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33826
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic
we zitten op pagina 5, wat denk je dat makkelijker is: nieuw topic starten en dit hernoemen tot "Breda klets topic" of van dit topic <90% van de posts verwijderen 
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic
90% verwijderen ?Henkjan schreef:we zitten op pagina 5, wat denk je dat makkelijker is: nieuw topic starten en dit hernoemen tot "Breda klets topic" of van dit topic <90% van de posts verwijderen
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic
Dit wordt nu een leut topic en maak ik een nieuw hoofdtopic aan met daarin alle relevante informatie.
groetjes
jan
groetjes
jan
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33826
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
mooi. kunnen wij t alvast over belangrijke zaken als de pizza hebben 
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
één quattro stagioni één meneer dominoooo
Heb deze keer de deur open gezet voor bedrijfjes van commercieele achtergrond om een standje te plaatsen: eens kijken of dat wat toevoegt. Wat denken jullie ervan?
Heb deze keer de deur open gezet voor bedrijfjes van commercieele achtergrond om een standje te plaatsen: eens kijken of dat wat toevoegt. Wat denken jullie ervan?
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Als je bedrijven geïnteresseerd krijgt kan het een welkome aanvulling zijn. Of bedoel je forumleden die commercieel actief zijn?
Groeten,
Mischa
Groeten,
Mischa
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Raak nu wel erg in verwarring Jan. Is dit nu serieus bedoeld of is dit nu kletspraat? Moet het dan niet in het nieuwe "Serieuze" topic als je dit serieus bedoeld?
) dat het een goede aanvulling was. Daar moet dan ook wel weer aparte ruimte voor zijn, marktkraampjes samen met luister sessies lijkt mij geen combinatie.
Goed idee. Kan mij van Zutphen destijds nog wel herinneren (Those were the daysWowly schreef:één quattro stagioni één meneer dominoooo
Heb deze keer de deur open gezet voor bedrijfjes van commercieele achtergrond om een standje te plaatsen: eens kijken of dat wat toevoegt. Wat denken jullie ervan?
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
+1Pjotr schreef:Raak nu wel erg in verwarring Jan. Is dit nu serieus bedoeld of is dit nu kletspraat? Moet het dan niet in het nieuwe "Serieuze" topic als je dit serieus bedoeld?
Goed idee. Kan mij van Zutphen destijds nog wel herinneren (Those were the daysWowly schreef:één quattro stagioni één meneer dominoooo
Heb deze keer de deur open gezet voor bedrijfjes van commercieele achtergrond om een standje te plaatsen: eens kijken of dat wat toevoegt. Wat denken jullie ervan?) dat het een goede aanvulling was. Daar moet dan ook wel weer aparte ruimte voor zijn, marktkraampjes samen met luister sessies lijkt mij geen combinatie.
Lijkt me ook een goede aanvulling
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Wowly schreef:
Heb deze keer de deur open gezet voor bedrijfjes van commercieele achtergrond om een standje te plaatsen: eens kijken of dat wat toevoegt. Wat denken jullie ervan?
Mischa27 schreef:
Als je bedrijven geïnteresseerd krijgt kan het een welkome aanvulling zijn. Of bedoel je forumleden die commercieel actief zijn?
Eindelijk kan ik mijn zelfgebreide zwembroeken aan de man brengen, hoezeeWowly schreef:
Allebei?
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Van mij hoeft het eigenlijk niet....Wowly schreef:van commercieele achtergrond om een standje te plaatsen: eens kijken of dat wat toevoegt. Wat denken jullie ervan?
groet,
Aat
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
+1AatV schreef:Van mij hoeft het eigenlijk niet....
groet,
Aat
Ik lees op het topic voor DE dag iets waar we aan moeten wennen.
Is er een ballotagecommissie geweest....??Wowly schreef:
Er is een bardame aanwezig
Jan
Ik meen dat daar vorig jaar over is gesproken.
Het is nu toch een klets-topic geworden.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33826
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
voor de automobilisten: er is toch wel voldoende 0% bier hè? dat je als bob niet de keuze zoet of nog zoeter hebt.
en wat betreft de bardame:
en wat betreft de bardame:
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Ik laat de beschrijving van de bardame over aan de heren(en dames) die vorige keer zijn geweest. Op zich, qua looks gemiddeld, maar qua social skills erg fijne vrouw
Dat met die commercials erbij, het is een probeersel dit jaar. Ik wil er geen overdreven commercieele bedoeling van maken, maar stel dat speakerland, juoiga, humblehomemadeaudio, rumoh of weet ik veel wie graag wat waren willen uitstallen kan dat; scheelt weer verzendkosten voor sommigen die iets wilden aanschaffen, mogelijk dat de bedrijfjes kortingen willen geven, even willen overleggen met de pro's over een of ander en daarop besluiten iets aan te schaffen dan lijkt me dat wel een prettige uitbreiding van de luisterdag. Ga ik wel even met ze om tafel om te kijken of hier op een of andere manier er wat naar de zba-kas kan vloeien om de hostingskosten te dekken en de begrotng van de luisterdag sluitend te houden (er was tot nu toe nog overschot, maar misschien met de veranderingen in de subsidie-sfeer...). Dit zal wel allemaal in de hobby-sfeer blijven; ik verwacht niet dat dit soort bedrijfjes nu grote budgetten hebben voor dit soort zaken, het moet voor hen ook leuk blijven natuurlijk.
Bedenk me nu net dat het mischien voor hen ook leuk is om hun nieuwste projecten te promoten; zitten we meteen op de eerste rang hahaha.
Zo zat ik een beetje te mijmeren in mezelf op een zonnige eerste lentedag in maart
jan
Dat met die commercials erbij, het is een probeersel dit jaar. Ik wil er geen overdreven commercieele bedoeling van maken, maar stel dat speakerland, juoiga, humblehomemadeaudio, rumoh of weet ik veel wie graag wat waren willen uitstallen kan dat; scheelt weer verzendkosten voor sommigen die iets wilden aanschaffen, mogelijk dat de bedrijfjes kortingen willen geven, even willen overleggen met de pro's over een of ander en daarop besluiten iets aan te schaffen dan lijkt me dat wel een prettige uitbreiding van de luisterdag. Ga ik wel even met ze om tafel om te kijken of hier op een of andere manier er wat naar de zba-kas kan vloeien om de hostingskosten te dekken en de begrotng van de luisterdag sluitend te houden (er was tot nu toe nog overschot, maar misschien met de veranderingen in de subsidie-sfeer...). Dit zal wel allemaal in de hobby-sfeer blijven; ik verwacht niet dat dit soort bedrijfjes nu grote budgetten hebben voor dit soort zaken, het moet voor hen ook leuk blijven natuurlijk.
Bedenk me nu net dat het mischien voor hen ook leuk is om hun nieuwste projecten te promoten; zitten we meteen op de eerste rang hahaha.
Zo zat ik een beetje te mijmeren in mezelf op een zonnige eerste lentedag in maart
jan
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 1069
- Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
- Locatie: Utrecht
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Ik vind dat wel een heel goed idee hoor! Laat die commercielen maar komen. Leuk om die projecten ook eens te kunnen beluisteren! Het zal toch geen handelsbeurs worden, daar is deze markt veel te hobby-gericht voor.
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Het moet geen verkapte Firato worden hè
Maar toeleveranciers op componenten niveau voor de audio zelfbouw kan op bescheiden schaal wel nuttig zijn.
Al zal het niet makkelijk worden gezien de toch wel bescheiden beschikbare ruimte in Breda. Moet wel primair een ZBA (forum) bijeenkomst blijven
Al zal het niet makkelijk worden gezien de toch wel bescheiden beschikbare ruimte in Breda. Moet wel primair een ZBA (forum) bijeenkomst blijven
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Ik neem aan dat ze niet op dit forum meeleest?Wowly schreef:Ik laat de beschrijving van de bardame over aan de heren(en dames) die vorige keer zijn geweest. Op zich, qua looks gemiddeld, maar qua social skills erg fijne vrouw![]()
jan
groet,
Aat
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Nu ik er even over heb nagedacht denk ik dat het een goed plan is om dat te doen. We moeten zuinig zijn op de paar bedrijven die er nog actief zijn in Nederland. Wellicht dat bekendheid met de personen erachter ook een positieve uitwerking heeft.
Groeten,
Mischa
Groeten,
Mischa
Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic
Staat in de agenda!
Nu de speakers nog gefineerd krijgen.
Nu de speakers nog gefineerd krijgen.
-
D4rk Pr1nc3
- Ook commercieel actief
- Berichten: 14
- Lid geworden op: za 13 okt 2007, 11:27
- Locatie: Waanrode
- Contacteer:
