ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
BertDB

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic

Bericht door BertDB »

muy bien ! :goeie:
ray5150

Bericht door ray5150 »

Ik denk niet dat dat een probleem gaat worden. :wink:
Marp
Beheerder / Sysadmin

Bericht door Marp »

Misschien handig om binnenkort een nieuw hoofdtopic te openen met de belangrijkste informatie voorin.
Pjotr

Bericht door Pjotr »

Marp schreef:
Misschien handig om binnenkort een nieuw hoofdtopic te openen met de belangrijkste informatie voorin.
Snap ook niet waarom dat topic over de datumkeuze per se op slot moest. Tja, dan leuteren we er hier toch lekker over verder :lol: Nou ja, hoe meer topics hoe meer vreugd is toch het motto? :rofl:
mischa72
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Marp schreef:
Ik heb er absoluut geen moeite mee als een mod de irrelevante posts wegknipt. Dan houden we het duidelijk en blijft er slechts 1 hoofdtopic :wink: .

Groeten,
Mischa
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

we zitten op pagina 5, wat denk je dat makkelijker is: nieuw topic starten en dit hernoemen tot "Breda klets topic" of van dit topic <90% van de posts verwijderen :mrgreen:
mischa72
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Henkjan schreef:
we zitten op pagina 5, wat denk je dat makkelijker is: nieuw topic starten en dit hernoemen tot "Breda klets topic" of van dit topic <90% van de posts verwijderen :mrgreen:
90% verwijderen ? :sure:
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Dit wordt nu een leut topic en maak ik een nieuw hoofdtopic aan met daarin alle relevante informatie.

groetjes

jan
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door Henkjan »

mooi. kunnen wij t alvast over belangrijke zaken als de pizza hebben :mrgreen:
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Wowly »

één quattro stagioni één meneer dominoooo

Heb deze keer de deur open gezet voor bedrijfjes van commercieele achtergrond om een standje te plaatsen: eens kijken of dat wat toevoegt. Wat denken jullie ervan?
mischa72
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Als je bedrijven geïnteresseerd krijgt kan het een welkome aanvulling zijn. Of bedoel je forumleden die commercieel actief zijn?

Groeten,
Mischa
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Wowly »

allebei?
Pjotr

Bericht door Pjotr »

Raak nu wel erg in verwarring Jan. Is dit nu serieus bedoeld of is dit nu kletspraat? Moet het dan niet in het nieuwe "Serieuze" topic als je dit serieus bedoeld?
Wowly schreef:

Heb deze keer de deur open gezet voor bedrijfjes van commercieele achtergrond om een standje te plaatsen: eens kijken of dat wat toevoegt. Wat denken jullie ervan?
Goed idee. Kan mij van Zutphen destijds nog wel herinneren (Those were the days :D ) dat het een goede aanvulling was. Daar moet dan ook wel weer aparte ruimte voor zijn, marktkraampjes samen met luister sessies lijkt mij geen combinatie.
BertDB

Bericht door BertDB »

Pjotr schreef:
Raak nu wel erg in verwarring Jan. Is dit nu serieus bedoeld of is dit nu kletspraat? Moet het dan niet in het nieuwe "Serieuze" topic als je dit serieus bedoeld?
Wowly schreef:

Goed idee. Kan mij van Zutphen destijds nog wel herinneren (Those were the days :D ) dat het een goede aanvulling was. Daar moet dan ook wel weer aparte ruimte voor zijn, marktkraampjes samen met luister sessies lijkt mij geen combinatie.
+1
Lijkt me ook een goede aanvulling :P
meiborg

Bericht door meiborg »

Wowly schreef:

Mischa27 schreef:

Als je bedrijven geïnteresseerd krijgt kan het een welkome aanvulling zijn. Of bedoel je forumleden die commercieel actief zijn?
Wowly schreef:

Allebei?
Eindelijk kan ik mijn zelfgebreide zwembroeken aan de man brengen, hoezee
AatV

Bericht door AatV »

Wowly schreef:
van commercieele achtergrond om een standje te plaatsen: eens kijken of dat wat toevoegt. Wat denken jullie ervan?
Van mij hoeft het eigenlijk niet....

groet,
Aat
hannesie
Contacteer:

Bericht door hannesie »

AatV schreef:
Van mij hoeft het eigenlijk niet....
groet,
Aat
+1

Ik lees op het topic voor DE dag iets waar we aan moeten wennen.
Wowly schreef:

Er is een bardame aanwezig

Jan
Is er een ballotagecommissie geweest....??
Ik meen dat daar vorig jaar over is gesproken. :lol: :lol: :lol:

Het is nu toch een klets-topic geworden. :mrgreen:
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

voor de automobilisten: er is toch wel voldoende 0% bier hè? dat je als bob niet de keuze zoet of nog zoeter hebt. :proost:

en wat betreft de bardame: :foto:
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik laat de beschrijving van de bardame over aan de heren(en dames) die vorige keer zijn geweest. Op zich, qua looks gemiddeld, maar qua social skills erg fijne vrouw :)

Dat met die commercials erbij, het is een probeersel dit jaar. Ik wil er geen overdreven commercieele bedoeling van maken, maar stel dat speakerland, juoiga, humblehomemadeaudio, rumoh of weet ik veel wie graag wat waren willen uitstallen kan dat; scheelt weer verzendkosten voor sommigen die iets wilden aanschaffen, mogelijk dat de bedrijfjes kortingen willen geven, even willen overleggen met de pro's over een of ander en daarop besluiten iets aan te schaffen dan lijkt me dat wel een prettige uitbreiding van de luisterdag. Ga ik wel even met ze om tafel om te kijken of hier op een of andere manier er wat naar de zba-kas kan vloeien om de hostingskosten te dekken en de begrotng van de luisterdag sluitend te houden (er was tot nu toe nog overschot, maar misschien met de veranderingen in de subsidie-sfeer...). Dit zal wel allemaal in de hobby-sfeer blijven; ik verwacht niet dat dit soort bedrijfjes nu grote budgetten hebben voor dit soort zaken, het moet voor hen ook leuk blijven natuurlijk.

Bedenk me nu net dat het mischien voor hen ook leuk is om hun nieuwste projecten te promoten; zitten we meteen op de eerste rang hahaha.

Zo zat ik een beetje te mijmeren in mezelf op een zonnige eerste lentedag in maart O:)

jan
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.

Bericht door JvS »

Ik vind dat wel een heel goed idee hoor! Laat die commercielen maar komen. Leuk om die projecten ook eens te kunnen beluisteren! Het zal toch geen handelsbeurs worden, daar is deze markt veel te hobby-gericht voor.
Pjotr

Bericht door Pjotr »

Het moet geen verkapte Firato worden hè :lol: Maar toeleveranciers op componenten niveau voor de audio zelfbouw kan op bescheiden schaal wel nuttig zijn.

Al zal het niet makkelijk worden gezien de toch wel bescheiden beschikbare ruimte in Breda. Moet wel primair een ZBA (forum) bijeenkomst blijven
AatV

Bericht door AatV »

Wowly schreef:
Ik laat de beschrijving van de bardame over aan de heren(en dames) die vorige keer zijn geweest. Op zich, qua looks gemiddeld, maar qua social skills erg fijne vrouw :)
jan
Ik neem aan dat ze niet op dit forum meeleest? :wink:

groet,
Aat
mischa72
Contacteer:

Bericht door mischa72 »

Nu ik er even over heb nagedacht denk ik dat het een goed plan is om dat te doen. We moeten zuinig zijn op de paar bedrijven die er nog actief zijn in Nederland. Wellicht dat bekendheid met de personen erachter ook een positieve uitwerking heeft.

Groeten,
Mischa
rho

Bericht door rho »

Staat in de agenda!
Nu de speakers nog gefineerd krijgen. :oops:
D4rk Pr1nc3
Ook commercieel actief
Contacteer:

Bericht door D4rk Pr1nc3 »