ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic

Bericht door BertDB »

muy bien ! :goeie:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic

Bericht door ray5150 »

Ik denk niet dat dat een probleem gaat worden. :wink:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic

Bericht door Marp »

Misschien handig om binnenkort een nieuw hoofdtopic te openen met de belangrijkste informatie voorin.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36757
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic

Bericht door Pjotr »

Marp schreef:
Misschien handig om binnenkort een nieuw hoofdtopic te openen met de belangrijkste informatie voorin.
Snap ook niet waarom dat topic over de datumkeuze per se op slot moest. Tja, dan leuteren we er hier toch lekker over verder :lol: Nou ja, hoe meer topics hoe meer vreugd is toch het motto? :rofl:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic

Bericht door mischa72 »

Marp schreef:
Misschien handig om binnenkort een nieuw hoofdtopic te openen met de belangrijkste informatie voorin.
Ik heb er absoluut geen moeite mee als een mod de irrelevante posts wegknipt. Dan houden we het duidelijk en blijft er slechts 1 hoofdtopic :wink: .

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic

Bericht door Henkjan »

we zitten op pagina 5, wat denk je dat makkelijker is: nieuw topic starten en dit hernoemen tot "Breda klets topic" of van dit topic <90% van de posts verwijderen :mrgreen:
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic

Bericht door mischa72 »

Henkjan schreef:
we zitten op pagina 5, wat denk je dat makkelijker is: nieuw topic starten en dit hernoemen tot "Breda klets topic" of van dit topic <90% van de posts verwijderen :mrgreen:
90% verwijderen ? :sure:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei hoofdtopic

Bericht door Wowly »

Dit wordt nu een leut topic en maak ik een nieuw hoofdtopic aan met daarin alle relevante informatie.

groetjes

jan
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door Henkjan »

mooi. kunnen wij t alvast over belangrijke zaken als de pizza hebben :mrgreen:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door Wowly »

één quattro stagioni één meneer dominoooo

Heb deze keer de deur open gezet voor bedrijfjes van commercieele achtergrond om een standje te plaatsen: eens kijken of dat wat toevoegt. Wat denken jullie ervan?
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door mischa72 »

Als je bedrijven geïnteresseerd krijgt kan het een welkome aanvulling zijn. Of bedoel je forumleden die commercieel actief zijn?

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door Wowly »

allebei?
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36757
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door Pjotr »

Raak nu wel erg in verwarring Jan. Is dit nu serieus bedoeld of is dit nu kletspraat? Moet het dan niet in het nieuwe "Serieuze" topic als je dit serieus bedoeld?
Wowly schreef:
één quattro stagioni één meneer dominoooo

Heb deze keer de deur open gezet voor bedrijfjes van commercieele achtergrond om een standje te plaatsen: eens kijken of dat wat toevoegt. Wat denken jullie ervan?
Goed idee. Kan mij van Zutphen destijds nog wel herinneren (Those were the days :D ) dat het een goede aanvulling was. Daar moet dan ook wel weer aparte ruimte voor zijn, marktkraampjes samen met luister sessies lijkt mij geen combinatie.
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door BertDB »

Pjotr schreef:
Raak nu wel erg in verwarring Jan. Is dit nu serieus bedoeld of is dit nu kletspraat? Moet het dan niet in het nieuwe "Serieuze" topic als je dit serieus bedoeld?
Wowly schreef:
één quattro stagioni één meneer dominoooo

Heb deze keer de deur open gezet voor bedrijfjes van commercieele achtergrond om een standje te plaatsen: eens kijken of dat wat toevoegt. Wat denken jullie ervan?
Goed idee. Kan mij van Zutphen destijds nog wel herinneren (Those were the days :D ) dat het een goede aanvulling was. Daar moet dan ook wel weer aparte ruimte voor zijn, marktkraampjes samen met luister sessies lijkt mij geen combinatie.
+1
Lijkt me ook een goede aanvulling :P
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door meiborg »

Wowly schreef:

Heb deze keer de deur open gezet voor bedrijfjes van commercieele achtergrond om een standje te plaatsen: eens kijken of dat wat toevoegt. Wat denken jullie ervan?
Mischa27 schreef:

Als je bedrijven geïnteresseerd krijgt kan het een welkome aanvulling zijn. Of bedoel je forumleden die commercieel actief zijn?
Wowly schreef:

Allebei?
Eindelijk kan ik mijn zelfgebreide zwembroeken aan de man brengen, hoezee
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door AatV »

Wowly schreef:
van commercieele achtergrond om een standje te plaatsen: eens kijken of dat wat toevoegt. Wat denken jullie ervan?
Van mij hoeft het eigenlijk niet....

groet,
Aat
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door hannesie »

AatV schreef:
Van mij hoeft het eigenlijk niet....
groet,
Aat
+1

Ik lees op het topic voor DE dag iets waar we aan moeten wennen.
Wowly schreef:

Er is een bardame aanwezig

Jan
Is er een ballotagecommissie geweest....??
Ik meen dat daar vorig jaar over is gesproken. :lol: :lol: :lol:

Het is nu toch een klets-topic geworden. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door Henkjan »

voor de automobilisten: er is toch wel voldoende 0% bier hè? dat je als bob niet de keuze zoet of nog zoeter hebt. :proost:

en wat betreft de bardame: :foto:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door Wowly »

Ik laat de beschrijving van de bardame over aan de heren(en dames) die vorige keer zijn geweest. Op zich, qua looks gemiddeld, maar qua social skills erg fijne vrouw :)

Dat met die commercials erbij, het is een probeersel dit jaar. Ik wil er geen overdreven commercieele bedoeling van maken, maar stel dat speakerland, juoiga, humblehomemadeaudio, rumoh of weet ik veel wie graag wat waren willen uitstallen kan dat; scheelt weer verzendkosten voor sommigen die iets wilden aanschaffen, mogelijk dat de bedrijfjes kortingen willen geven, even willen overleggen met de pro's over een of ander en daarop besluiten iets aan te schaffen dan lijkt me dat wel een prettige uitbreiding van de luisterdag. Ga ik wel even met ze om tafel om te kijken of hier op een of andere manier er wat naar de zba-kas kan vloeien om de hostingskosten te dekken en de begrotng van de luisterdag sluitend te houden (er was tot nu toe nog overschot, maar misschien met de veranderingen in de subsidie-sfeer...). Dit zal wel allemaal in de hobby-sfeer blijven; ik verwacht niet dat dit soort bedrijfjes nu grote budgetten hebben voor dit soort zaken, het moet voor hen ook leuk blijven natuurlijk.

Bedenk me nu net dat het mischien voor hen ook leuk is om hun nieuwste projecten te promoten; zitten we meteen op de eerste rang hahaha.

Zo zat ik een beetje te mijmeren in mezelf op een zonnige eerste lentedag in maart O:)

jan
Gebruikersavatar
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 1069
Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
Locatie: Utrecht

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door JvS »

Ik vind dat wel een heel goed idee hoor! Laat die commercielen maar komen. Leuk om die projecten ook eens te kunnen beluisteren! Het zal toch geen handelsbeurs worden, daar is deze markt veel te hobby-gericht voor.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36757
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door Pjotr »

Het moet geen verkapte Firato worden hè :lol: Maar toeleveranciers op componenten niveau voor de audio zelfbouw kan op bescheiden schaal wel nuttig zijn.

Al zal het niet makkelijk worden gezien de toch wel bescheiden beschikbare ruimte in Breda. Moet wel primair een ZBA (forum) bijeenkomst blijven
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door AatV »

Wowly schreef:
Ik laat de beschrijving van de bardame over aan de heren(en dames) die vorige keer zijn geweest. Op zich, qua looks gemiddeld, maar qua social skills erg fijne vrouw :)
jan
Ik neem aan dat ze niet op dit forum meeleest? :wink:

groet,
Aat
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door mischa72 »

Nu ik er even over heb nagedacht denk ik dat het een goed plan is om dat te doen. We moeten zuinig zijn op de paar bedrijven die er nog actief zijn in Nederland. Wellicht dat bekendheid met de personen erachter ook een positieve uitwerking heeft.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door rho »

Staat in de agenda!
Nu de speakers nog gefineerd krijgen. :oops:
D4rk Pr1nc3
Ook commercieel actief
Berichten: 14
Lid geworden op: za 13 okt 2007, 11:27
Locatie: Waanrode
Contacteer:

Re: ZBA Luisterdag 2012 26 mei Kletstopic

Bericht door D4rk Pr1nc3 »

Belgen ook welkom?
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”