Ah ik snap het nu!Gerrit schreef:Ik probeer het een beetje voorzichtig te zeggen, maar het loopt welk erg op allemaal. Wat ik probeer te zeggen is dat je waarschijnlijk een maand nodig hebt gehad om aan de balans te wennen. Let wel, dit is op basis van deze twee metingen. Alleen met een meting van de luidspreker als geheel valt er echt iets zinnigs te zeggen. Het feit dat je er aan went is een aanduiding dat het waarschijnlijk puur de balans is en dat er niet iets echt mis is want anders zou je er niet aan kunnen wennen.Siempie schreef:Hoe moet ik dit opvatten??
Klinkt niet echt positief, of vat ik dat verkeerd op?
als je mij misschien zou kunnen UITLEGGEN of mee zou willen denken hoe het beter kan, dan zou ik je daar dankbaar voor zijn, is dit ook niet een beetje de opzet van dit forum??
Elkaar te helpen![]()
Het is helaas een eind uit de buurt maar als je de moeite neemt deze kant uit te komen wil ik ze best wel doormeten, met een DSP filteren en actief aansturen. Dan kun je zien hoe zoiets gaat en wat daarmee te bereiken is.
Gerrit
Zeer bedankt voor het aanbod Gerrit, Maastricht is inderdaad wel ver maar ook erg mooi
Ik ga mij voorlopig concentreren op passief filteren.
Ik ga me maar gewoon door de Arta manual heen worstelen.. vond het er tot nu toe erg moeilijk uitzien allemaal maar heb laatst mijn wiskunde tot een redelijk nivo gekregen (Havo B) dus misschien maak ik nu meer kans..
Bedankt voor het aanbod nogmaals! wordt zeer gewaardeerd!!
