Zoals jullie zien heb ik hier n duwtje in de rug nodig
grtn
Satefan
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Je mot er ook niet op gaan zitten.........hannesie schreef:Ook een Koppelcondensator ligt bij sommige mensen gevoelig, denk ik.
Als je er op gaat zitten is de druk per vierkante centimeter wat te hoog, dus liggen is beterPjotr schreef:Je mot er ook niet op gaan zitten.........hannesie schreef:Ook een Koppelcondensator ligt bij sommige mensen gevoelig, denk ik.![]()
2x5V en symmetrisch +/-12Vsatefan schreef:Net even gekeken. Inderdaad zes verbindingen vanaf de voedingprint. 2 x 5V en 1 x 12V. Kijk maar naar de foto. Ik kan desnoods nog wel even een plaatje van de voedingprint maken.
Satefan
Da's idd erg kort door de bocht. Schone voeding voor de 5V is ook heel belangrijk, daar was dit hele draadje om begonnen. Zie http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 5#p1461055xbake schreef:enkel voor het analoge voedingsgedeelte heeft het nut een betere regelaar in te zetten,
[kort-door-de-bocht-modus]het digitale gedeelte maakt geen snars uit [/kort-door-de-bocht-modus]
In principe is de I/V omzetter onboard één van de belangrijkste om van een cleane voeding te voorzien
Ik doelde meer op het feit dat het meest resultaat te halen valt door het analoge (voedings)gedeelte te optimaliserenPjotr schreef:Da's idd erg kort door de bocht. Schone voeding voor de 5V is ook heel belangrijk, daar was dit hele draadje om begonnen. Zie http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 5#p1461055