Ik heb dit nog steeds niet geprobeerd. Als ik dit probeer, wordt de uitslag wat minder dan? Anders heeft het geen nut om dit te proberen.Rudy schreef:De vraag die je je momenteel moet stellen is wat je eigenlijk wel wil. Zolang dat die vraag in de lucht hangt zal je van smorgens tot savonds twijfelen en geen exacte weg naar het doel mogelijk zijn.
Schakeling op zich werkt natuurlijk![]()
Wat je is moet proberen is je poort aan de achterzijde van je kist steken ( waar ie hoort bij een 2 weg ) , je bafflestep op 4 a 5 dB proberen in de praktijk, je tweeter effe in tegenfase aansluiten ( wegens 2de orde filter, niet 4de ), kas dicht maken met silicone of iets dergelijk anders, kast deftig dempen. Je speakers 40 .. 80cm van de muur in een medium kamer ( 4 x 4 ) en is gewoon uitmaken is dit genoeg of niet, en dit met 2 speakers, niet 1tje.
Groetjes
Rudy
Ik heb de kast nu luchtdicht gemaakt met schildersplakband, en heb hem nog op de grond liggen...
