Welke technologie is dit?
Moderator: Beheerdersteam
- kevincejanssen
- kevincejanssen
de reacties bij dat filmpje ook:
#
sucks
i tried it and it doesnt work so either it doesnt work or you didnt explain it well so this sucks and you suck.... have a nice day
by littleman1190, Nov 14 2007 9:35 pm
#
lmao
thinking of those who tried this. (reaction) wtf!!!
by mellokat, Nov 15 2007 10:37 am
#
sucks
i tried it and it doesnt work so either it doesnt work or you didnt explain it well so this sucks and you suck.... have a nice day
by littleman1190, Nov 14 2007 9:35 pm
#
lmao
thinking of those who tried this. (reaction) wtf!!!
by mellokat, Nov 15 2007 10:37 am
Ik ben er ingetrapt.
Ik kreeg vraagtekens bij het zien van het filmpje, maar had natuurlijk moeten weten dat het een flauwe grap was. Het bleek wel een geslaagde grap te zijn geweest, want het is een kleine hit geweest op youtube en vele mensen hebben dan ook geprobeerd dit na te maken.
Beetje
dus voor mij...
Ik kreeg vraagtekens bij het zien van het filmpje, maar had natuurlijk moeten weten dat het een flauwe grap was. Het bleek wel een geslaagde grap te zijn geweest, want het is een kleine hit geweest op youtube en vele mensen hebben dan ook geprobeerd dit na te maken.
Beetje
Niks om je voor te schamen hoor, ik heb me ook een paar keer achter m'n oren gekrabd of dit nu wel of niet kan werkenthefinlux schreef:Ik ben er ingetrapt.![]()
Beetjedus voor mij...