Nederlands:
Wegens omstandigheden is dit domein onbereikbaar gemaakt.
U kunt voor verdere informatie contact opnemen met de serviceprovider van dit domein.
English:
Due to issues this domain was made unavailable.
For further information, contact the serviceprovider of this domain.
Ik heb het domein omzeild middels audiforum, dus de server is gewoon bereikbaar. Alleen zullen de meeste bezoekers deze weg niet (meer) kennen, want ik bevind me in mijn uppie tussen een aantal searchbots.
Hopelijk lukt het om het domein weer snel te (laten) activeren.
wegens een administratief foutje (ergens een betaling kwijt ofzo, Robert had betaald maar nooit aangekomen) had de domeinbeheerder het domein uit gezet. maar gelukkig na een telefoontje en de belofte te zorgen voor snelle betaling hebben de vriendelijke mensen van Zylon t weer aan gezet. excuses, excuses...
hij zei dat er aanmaningen gestuurd zouden zijn, maar zou zomaar kunnen dat die bv in de trash mail zijn terecht gekomen bij Robert. had ik ook op m'n eigen mail ook eens, mail van m'n ISP was in de junkmail terecht gekomen
Ah mooi dat het weer werkt, dus idd toch een probleem met de DNS registrar. Heb je het mailadres (kunnen) laten omzetten naar een eigen mailadres? (om dit in de toekomst te voorkomen?).
Ik werd ook al helemaal ongerust.. alle ander websites werkten wel... Wat is nu een leven zonder ZBA??? Niet dat ik suicidaal ben maar je begint het toch te overwegen...
Van 20:35 was het forum drie kwartier onbereikbaar. In 1e instantie gewoon wegens teveel verbindingen met de MySQL-server, maar op een gegeven moment verscheen weer de melding dat het domein onbereikbaar was gemaakt. Het zal aan storing hebben gelegen, want na korte tijd was het gewoon weer de MySQL-verbinding, waar uiteraard ook het audiforum last van kreeg:
PHP schreef:
Warning: mysql_connect(): Too many connections in /usr/home/.../forum/...l4.php on line 48
Dit gebeurt de laatste tijd trouwens vaker, wat meestal vooraf wordt gegaan door tragere verbindingen tijdens het posten.
Laatst gewijzigd door Marp op di 11 dec 2007, 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
ik weet niet hoe fanatiek de hoster is met het updaten van de php versie, maar het lijkt erop dat er iets niet helemaal compatible meer is tussen phpbb en php zelf.
wellicht toch eens gaan denken over een upgrade voor het board?
eventueel weet ik nog wel een goede hoster, niet duur en service om een puntje aan te zuigen.