Spook forum

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Spook forum

Bericht door ovni »

Er zijn nu 2 forums on line waar verschillende mensen op posten.

Ik neem aan dat dit de goede is:
http://www.moerman.org/~lelievel/forum/

en deze niet meer had mogen bestaan:
http://70.84.39.52/~lelievel/forum/index.php
Sander
Voormalige hoster
Berichten: 203
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sander »

zou in principe niet kunnen, als je inlogt wordt je meteen doorverwezen naar de nieuwe server, kijk maar eens in de adresbalk als je inlogt op oude server....

zowieso zal dit dadelijk over zijn als de DNS gegevens zijn doorgevoerd.
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Bericht door ovni »

Ik ben nog steeds op alle twee ingelogd en kan alle twee dus ook bereiken. (Het komt dus waarschijnlijk omdat ik de inlog altijd laat open staan. Als je via het administratiepaneel - algemeenbeheer- configuratie- cookie instellingen sessielengte de max in logtijd op 1 seconde zet is 1 seconde later dit probleem dus opgelost. wel weer terug zetten op 99999, anders moeten we alsmaar opnieuw inloggen)
Sander
Voormalige hoster
Berichten: 203
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Sander »

schoon anders je cookies en tem i-net bestanden even op.

Ook moet je www.zelfbouwaudio.nl als link gebruiken, en uiteraard niet het ip-adres van de oude server....
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Je komt ook eenvoudig op dat forum terecht via een verwijzing naar een andere topic. Dat heb je niet altijd even snel in de gaten, aangezien het adres hier soms ook verandert in 193.151.75.125 i.p.v. www.moerman.org

Het zal er alleen wat stil zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

sander heeft t al opgelost zie ik.. oude forum staat op slot.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”