Er zijn nu 2 forums on line waar verschillende mensen op posten.
Ik neem aan dat dit de goede is:
http://www.moerman.org/~lelievel/forum/
en deze niet meer had mogen bestaan:
http://70.84.39.52/~lelievel/forum/index.php
Spook forum
Moderator: Beheerdersteam
Ik ben nog steeds op alle twee ingelogd en kan alle twee dus ook bereiken. (Het komt dus waarschijnlijk omdat ik de inlog altijd laat open staan. Als je via het administratiepaneel - algemeenbeheer- configuratie- cookie instellingen sessielengte de max in logtijd op 1 seconde zet is 1 seconde later dit probleem dus opgelost. wel weer terug zetten op 99999, anders moeten we alsmaar opnieuw inloggen)
-
Sander
- Voormalige hoster
- Berichten: 203
- Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
schoon anders je cookies en tem i-net bestanden even op.
Ook moet je www.zelfbouwaudio.nl als link gebruiken, en uiteraard niet het ip-adres van de oude server....
Ook moet je www.zelfbouwaudio.nl als link gebruiken, en uiteraard niet het ip-adres van de oude server....
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Je komt ook eenvoudig op dat forum terecht via een verwijzing naar een andere topic. Dat heb je niet altijd even snel in de gaten, aangezien het adres hier soms ook verandert in 193.151.75.125 i.p.v. www.moerman.org
Het zal er alleen wat stil zijn
Het zal er alleen wat stil zijn
