Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Helaas dit jaar niet voor mij. De afgelopen jaren was ik er bij en ik kan je vertellen: Het is een prima sfeer daar. Geen audiofiel geneuzel maar gewoon schitterende sets te luisteren en lekkere hapjes. Ook de mensen zijn zeer vriendelijk om over Henk en Aleida maar te zwijgen. Die zijn echt top-gastheer en gastvrouw!
Ik liep er vanmiddag nog even langs. Het staat er in ieder geval nu al vol met schitterend ogende buizen "bakjes". Ga er ook maar even buurten in het weekend om te luiteren of het auditieve aspect net zo sterk is als het visuele.
Vond de maggies (1.6qr) overigens wat tegenvallen. Stond gewoon niet goed opgesteld denk ik.
Weer prachtige draaitafels bekeken en gehoord. Maar wat is dat spul onbeschoft duur. De gemiddelde klant maakt er schijnbaar geen probleem van om €2500 neer te tellen voor een minimalistiche draaitafel met een basis arm en basis element.
Vond de maggies (1.6qr) overigens wat tegenvallen. Stond gewoon niet goed opgesteld denk ik.
Weer prachtige draaitafels bekeken en gehoord. Maar wat is dat spul onbeschoft duur. De gemiddelde klant maakt er schijnbaar geen probleem van om €2500 neer te tellen voor een minimalistiche draaitafel met een basis arm en basis element.
hé, 'instapprijs voor een instapmodel'
alles OK toch
Petter
PS> een budget draaitafel waar ik me qua klank over blijf verbazen (Roksan Radius 5 tafel + Nima arm + Chorus MM element) is er ook al voor iets meer dan de helft van dat (ong. €1400 schat ik)