Nog een Optimo

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Kaz
Berichten: 34
Lid geworden op: di 15 mei 2007, 23:29
Locatie: Ypenburg

Bericht door Kaz »

Geenius schreef:
Ziet er fraai uit! En nu lekker veel luisteren. :)
Dank je. Met name ook voor het ontwerp! Nu lekker veel luisteren inderdaad. En genieten. :)
Kaz
Berichten: 34
Lid geworden op: di 15 mei 2007, 23:29
Locatie: Ypenburg

Bericht door Kaz »

dre schreef:
hahaha,die is allang verkocht 8)
Hmmm, jammer. Maar ik heb inmiddels een Naim 5i op proef draaien en ik moet zeggen: :D . Dit lijkt een erg goede match met deze speakers. Ik ga ook nog de NAC122x pre en NAP150 eindtrap proberen, dat zou nog een stuk beter moeten zijn. En duurder natuurlijk :(
Gesloten