opendeurdag gydotron

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

opendeurdag gydotron

Bericht door audioot »

ben gister eens binnengewipt bij katrien en guido voor hun opendeurdag en was zeer te spreken over de usher tweewegs met de BE-tweeter
met de ayon set zou ik ook wel eens gestraft willen zijn
twee leuke sets gehoord en meer plezier beleeft dan op de vad
p.s.paul vancluysen was daar ook en gelijk even kennis gemaakt(zeer leuke man)
mvg
audioot
Gebruikersavatar
dove
Berichten: 434
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 18:13
Locatie: Bucuresti RO / Arnhem NL

Bericht door dove »

heb je de samenstelling van de 'Ayon set' ? (ben zelf een Ayon 'Spheris' + 2x 'AC-regenerator' gebruiker)


Petter
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Open deurdag bij guido?, heet ie een bedrijfje dan :oops:

Wowly
Gydotron
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 104
Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 13:53

Bericht door Gydotron »

Inderdaad, sinds eind augustus zijn we gestart met een bescheiden audiozaak. Alvast een bedankje voor al de mensen die ons hebben komen opzoeken.
Even ter informatie, wij hebben dit weekend volgende sets in het zonnetje gezet.

SET 1
- Tentlabs CD-speler
- Rogers E40 buizenversterker
- Virtual Dynamics bekabeling
- Vibex netvoeding
- Usher Dancer BE-718 speaker

SET 2
- Ayon CD-1 speler
- Ayon Spark versterking
- Ayon Gecko speakers
- Ayon bekabeling

MVG Katrien Lammens - Gydotron Audio
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ah hierzo! http://www.gydotron.com/

Nou gefeliciteerd Guio en katrien! Wist ik nog nie :D

Jan

PS......wenw hebben een thiel luidsprekert staan waar ik altijd heel erg van ben gecharmeerd......de 3.6 voor een zeer fraaie prijs!
Gebruikersavatar
dove
Berichten: 434
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 18:13
Locatie: Bucuresti RO / Arnhem NL

Bericht door dove »

leuke set, set 2, Katrien

congrats met de start van de firma !!

(http://www.gydotron.com/producten.php is spammed !!??!! ... wat een Roemeense toestand ...)



Petter
Gydotron
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 104
Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 13:53

Bericht door Gydotron »

T.a.v. Petter,

I.v.m. spam, wij werken met Mac en zien geen probleem. We zullen dit verder uitzoeken.

MVG Katrien
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Dat hadden jullie ook wel ff bij persberichten kunnen zetten. Wisten we ervan.
Maar heel veel succes gewenst met jullie nieuwe onderneming. Altijd leuk als mensen van hun hobby hun werk gaan proberen te maken.
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Bericht door ovni »

Dit is mooi Gydo,

Maar je zelfbouw activiteiten ... liggen die nu voor altijd stil?
Of ga je nog eigen materiaal ontwikkelen.
(Weet dat er in de commerciele hoek eea ontwikkeld wordt met Usher&Ucd , of zit jij ook in dat pact?)

mvg
Ger
Gydotron
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 104
Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 13:53

Bericht door Gydotron »

Iets met Usher en UCD, neen daar ben ik niet mee bezig.

Ik ben inderdaad al een hele tijd in alle stilte bezig met een zelfbouwontwerp met Usher units. Het wordt een systeem met de Beryllium hoog en mid units en 2x 8 inch papier carbon units. De filtering wordt uitgewerkt door Paul Vancluysen, hij is op dit gebied veel kundiger dan ik.
Als dit systeem uitgewerkt is geef ik het vrij.
Het is trouwens niet omdat je commercieel iets opstart dat de passie voor zelfbouw stopt, ik blijf het leuk vinden om eigen dingen te bouwen, dat veranderd niet.

Groeten Guido
marc.heijligers
Berichten: 342
Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54

Bericht door marc.heijligers »

dove schreef:
(http://www.gydotron.com/producten.php is spammed !!??!! ... wat een Roemeense toestand ...)
Ik zie niks, wat gebeurt er dan precies?

M.
Gebruikersavatar
dove
Berichten: 434
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 18:13
Locatie: Bucuresti RO / Arnhem NL

Bericht door dove »

ik kreeg tot twee keer toe een 2nd-screen pop-up ad


Petter
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik heb ook steeds een pop/up waarschuwing (vista met firefox)

Wowly
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Dit is een keer de omgekeerde wereld. Niets aan de hand in IE, maar met Mozilla komen er inderdaad popups tevoorschijn. In mijn geval reclame voor een abonnement op ringtones (NL-website) en een aanmoediging om Pacman te spelen, met als prijs een IPod + een gratis ringtone.
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Bericht door cve »

Die popups krijg ik hier ook op mijn Mac met Firefox. Eens zien thuis of dat ook op Safari zo is. O ja, bijna vergeten, proficiat Guido en veel succes!

Co
Erix
Berichten: 11
Lid geworden op: di 08 nov 2005, 13:11

Bericht door Erix »

Hey Guido,

Die pop-ups zijn afkomstig van je webstats. Die zou ik persoonlijk ook weghalen... Verder ziet het er netjes uit, zeker je producten (zou willen dat ik het kon betalen).

Heel veel suces met je business in ieder geval ;)
Gydotron
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 104
Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 13:53

Bericht door Gydotron »

Het blijkt inderdaad de teller te zijn, die wordt vervangen door eentje die geen spam veroorzaakt.
Alvast bedankt voor de aanmoedigingen !


MVG Guido
Gesloten