opendeurdag gydotron
Moderator: Beheerdersteam
opendeurdag gydotron
ben gister eens binnengewipt bij katrien en guido voor hun opendeurdag en was zeer te spreken over de usher tweewegs met de BE-tweeter
met de ayon set zou ik ook wel eens gestraft willen zijn
twee leuke sets gehoord en meer plezier beleeft dan op de vad
p.s.paul vancluysen was daar ook en gelijk even kennis gemaakt(zeer leuke man)
mvg
audioot
met de ayon set zou ik ook wel eens gestraft willen zijn
twee leuke sets gehoord en meer plezier beleeft dan op de vad
p.s.paul vancluysen was daar ook en gelijk even kennis gemaakt(zeer leuke man)
mvg
audioot
-
Gydotron
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 104
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 13:53
Inderdaad, sinds eind augustus zijn we gestart met een bescheiden audiozaak. Alvast een bedankje voor al de mensen die ons hebben komen opzoeken.
Even ter informatie, wij hebben dit weekend volgende sets in het zonnetje gezet.
SET 1
- Tentlabs CD-speler
- Rogers E40 buizenversterker
- Virtual Dynamics bekabeling
- Vibex netvoeding
- Usher Dancer BE-718 speaker
SET 2
- Ayon CD-1 speler
- Ayon Spark versterking
- Ayon Gecko speakers
- Ayon bekabeling
MVG Katrien Lammens - Gydotron Audio
Even ter informatie, wij hebben dit weekend volgende sets in het zonnetje gezet.
SET 1
- Tentlabs CD-speler
- Rogers E40 buizenversterker
- Virtual Dynamics bekabeling
- Vibex netvoeding
- Usher Dancer BE-718 speaker
SET 2
- Ayon CD-1 speler
- Ayon Spark versterking
- Ayon Gecko speakers
- Ayon bekabeling
MVG Katrien Lammens - Gydotron Audio
Ah hierzo! http://www.gydotron.com/
Nou gefeliciteerd Guio en katrien! Wist ik nog nie
Jan
PS......wenw hebben een thiel luidsprekert staan waar ik altijd heel erg van ben gecharmeerd......de 3.6 voor een zeer fraaie prijs!
Nou gefeliciteerd Guio en katrien! Wist ik nog nie
Jan
PS......wenw hebben een thiel luidsprekert staan waar ik altijd heel erg van ben gecharmeerd......de 3.6 voor een zeer fraaie prijs!
leuke set, set 2, Katrien
congrats met de start van de firma !!
(http://www.gydotron.com/producten.php is spammed !!??!! ... wat een Roemeense toestand ...)
Petter
congrats met de start van de firma !!
(http://www.gydotron.com/producten.php is spammed !!??!! ... wat een Roemeense toestand ...)
Petter
-
Gydotron
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 104
- Lid geworden op: wo 15 sep 2004, 13:53
Iets met Usher en UCD, neen daar ben ik niet mee bezig.
Ik ben inderdaad al een hele tijd in alle stilte bezig met een zelfbouwontwerp met Usher units. Het wordt een systeem met de Beryllium hoog en mid units en 2x 8 inch papier carbon units. De filtering wordt uitgewerkt door Paul Vancluysen, hij is op dit gebied veel kundiger dan ik.
Als dit systeem uitgewerkt is geef ik het vrij.
Het is trouwens niet omdat je commercieel iets opstart dat de passie voor zelfbouw stopt, ik blijf het leuk vinden om eigen dingen te bouwen, dat veranderd niet.
Groeten Guido
Ik ben inderdaad al een hele tijd in alle stilte bezig met een zelfbouwontwerp met Usher units. Het wordt een systeem met de Beryllium hoog en mid units en 2x 8 inch papier carbon units. De filtering wordt uitgewerkt door Paul Vancluysen, hij is op dit gebied veel kundiger dan ik.
Als dit systeem uitgewerkt is geef ik het vrij.
Het is trouwens niet omdat je commercieel iets opstart dat de passie voor zelfbouw stopt, ik blijf het leuk vinden om eigen dingen te bouwen, dat veranderd niet.
Groeten Guido
-
marc.heijligers
- Berichten: 342
- Lid geworden op: vr 16 sep 2005, 13:54
Ik zie niks, wat gebeurt er dan precies?dove schreef:(http://www.gydotron.com/producten.php is spammed !!??!! ... wat een Roemeense toestand ...)
M.
