Ik ga eerdaags beginnen aan een zelfbouwsub, heb alles al in huis, nu nog een beetje tijd maken
De subwoofer:
Infinity REF1240W
Specs:
Diameter: 12"
Sensitivity (2.83v @ 1m) 300W rms, 1200W peak
Frequency Responce: 23-400Hz
Nominal Impedance: 4 ohm
Voice-coil Diameter: 51mm
TS parameters:
Revc (ohms): 3.4
Levc (mH): 2.54
Sd (in2): 82.46
Sd (m2): 532.00
Bl (Tm): 14.24
VAS(FT3): 3.00
VAS(liters): 84.40
Cms (m/n): 210.00
Mms (grams): 187.60
Mmd(grams): 180.6
Fs(Hz): 25.40
Qms: 7.62
Qes: 0.50
Qts: 0.47
Hag(IN): 3/8
Hag (MM): 9.0
Hvc(IN): 1-1/4
Hvc(MM): 32
Xnax(IN): 7/16
Xmax(MM): 11.50
De subamp komt van Conrad.nl
Specs:
Inbouw versterkermodule 150W
Bestnr.: 301044 - 89
Uitgangsvermogen 1x 190 W/8 Ω, 1x 300 W/4 Ω
Vermogen 540 W
Uitschakeltijdvertraging ca. 20 min.
Ingangsimpedantie 20 kΩ
S/N-ratio 77 dB
Scheidingsfrequentie 40-160 Hz (regelbaar)
Afm. (bxhxd) 265 x 265 x 107 mm
Ik wil er een gesloten sub van maken, omdat hij vooral voor muziek gebrukt gaat worden.
Volgens WINisd zou dit een 66.8 liter kist moeten worden, zou iemand dit voor mij na kunnen rekenen? Ben niet zo'n held met WINisd
Alvast bedankt,
Groeten Gijs

