2e Luisterdag ZBA vh Noorden te Beetsterzwaag 13-10-2007
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Hoi allemaal
Helaas moet ik medelen dat ik niet in staat ben mijn speakers mee te nemen, een onverlaat uit Almere vond het gisteravond nodig om mijn auto doelbewust aan te rijden
Had mijn auto even op een doodlopende weg stilstaan en ging even bij iemand naar binnen, zijn buurman had niet het geduld om even te wachten en besloot met zijn werkwagentje (Piaggio) gewoon onze Clio van voor tot achter in elkaar te rossen
In onze 2e auto passen helaas deze grote speakers niet, mijn speakers kunnen dus uit de planning.
Natuurlijk kom ik wel en neem de draaitafel met phonopré en voeding mee, en ik zal lekker veel platen mee nemen.
Helaas moet ik medelen dat ik niet in staat ben mijn speakers mee te nemen, een onverlaat uit Almere vond het gisteravond nodig om mijn auto doelbewust aan te rijden
Had mijn auto even op een doodlopende weg stilstaan en ging even bij iemand naar binnen, zijn buurman had niet het geduld om even te wachten en besloot met zijn werkwagentje (Piaggio) gewoon onze Clio van voor tot achter in elkaar te rossen
In onze 2e auto passen helaas deze grote speakers niet, mijn speakers kunnen dus uit de planning.
Natuurlijk kom ik wel en neem de draaitafel met phonopré en voeding mee, en ik zal lekker veel platen mee nemen.
Goed, ik heb zaterdag het volgende mee,
kabelhaspel 25mtr,
snoeren met stopcontacten geaard en niet geaard,
netsnoeren voor het geval iemand er wat van is vergeten,
twee ls kabels met bananestekkers,
Striptang. soldeerbout met tin, kniptang en wat schroevedraaiertjes.
Zoek nog om stickers waar we onze naam op kunnen schrijven en op ons voorhoofd kunnen plakken. Hum..
kabelhaspel 25mtr,
snoeren met stopcontacten geaard en niet geaard,
netsnoeren voor het geval iemand er wat van is vergeten,
twee ls kabels met bananestekkers,
Striptang. soldeerbout met tin, kniptang en wat schroevedraaiertjes.
Zoek nog om stickers waar we onze naam op kunnen schrijven en op ons voorhoofd kunnen plakken. Hum..
He jammer ... nou ja we zien wel DT is welkomHififiel schreef:Hoi allemaal
Helaas moet ik medelen dat ik niet in staat ben mijn speakers mee te nemen, een onverlaat uit Almere vond het gisteravond nodig om mijn auto doelbewust aan te rijden![]()
In onze 2e auto passen helaas deze grote speakers niet, mijn speakers kunnen dus uit de planning.
Natuurlijk kom ik wel en neem de draaitafel met phonopré en voeding mee, en ik zal lekker veel platen mee nemen.
worden de stints wat langer...
cd en lp's luisteren...
pauze inlassen...
zal het luisterschema aanpassen
genoeg keus denk ik
schema is al behoorlijk "krap"
lees dat Sietse al over de stroomverdeling heeft nagedacht...
zit zelf zonder stekkerblokken zag ik vanavond....
mooi haspel met beveiliging neem ik wel mee..
Sietse schreef:Goed, ik heb zaterdag het volgende mee,
kabelhaspel 25mtr,
snoeren met stopcontacten geaard en niet geaard,
netsnoeren voor het geval iemand er wat van is vergeten,
naamplaatjes ??? wie heeft een idee ??
als iemand nog mooie stekkeblokken heeft.. welkom
Is goed... ter plekke mogen de speaker eigenaren gedurende de stintsRoland schreef:Geen probleem, ik zal ook een FV34CIII meenemen.jaapschreuder schreef:Als er tijd voor is zou ik mijn eigenspeakers graag op een buizenversterker willen horen. Heb op dit moment nog niet zoveel voorkeur op welke versterker.
Als hier tijd voor is, en mensen zijn die hun apparatuur hier eventueel ook beschikbaar voor willen stellen zou ik dat erg fijn vinden.
groet,
Jaap
http://www.crafty.nl/producten/Yarland.php
Even voor de duidelijk, ik ben distributeur van Yarland![]()
Ik neem overigens niet mijn CEC cd speler mee maar een Astin Trew AT3000 cd speler.
Ik heb er geen probleem mee als die AT3000 voor meer setups gebruikt wordt. Maar daar kunnen we ter plekke ook wel over beslissen / luisteren.
Groet Roland
ook wel wisselen van cd naar LP maakt niet uit..
we zien wel wat er mogelijk is ..
ga een middag pauze inlassen... Hififiel kan z'n speaker niet vervoeren
dus blijven nog 8 paar speaker over ....
Als Henkjan niet beter is blijven er 7 paar over....
Sietse wil wel eens op zijn Rambo's horen of klasse D
echt alleen voor basweergave geschikt is..... dus als er ruimte
in het schema komt kunnen we minimono's van OVNI vergelijken
met de Wk buizenamp van KT88![]()
![]()
Laatst gewijzigd door weidok op do 11 okt 2007, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
De Timmerman
- Berichten: 155
- Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 13:13
- Locatie: Maassluis
Wat een schurk.Hififiel schreef:Hoi allemaal
Helaas moet ik medelen dat ik niet in staat ben mijn speakers mee te nemen, een onverlaat uit Almere vond het gisteravond nodig om mijn auto doelbewust aan te rijden![]()
Ook helaas heb ik vanochtend mijn auto ook bij een aanrijding aan gort gereden en zal ik zaterdag waarschijnlijk moeten besteden om naar een vervangend vervoermiddel uit te kijken.
Gelukkig is het bij beide partijen naast wat spierpijn verder bij een flinke schrik gebleven.
He... jammer. Richard.. mis je die lekkere zelfboue cakerichard schreef:Wat een schurk.Hififiel schreef:Hoi allemaal
Helaas moet ik medelen dat ik niet in staat ben mijn speakers mee te nemen, een onverlaat uit Almere vond het gisteravond nodig om mijn auto doelbewust aan te rijden![]()
Ook helaas heb ik vanochtend mijn auto ook bij een aanrijding aan gort gereden en zal ik zaterdag waarschijnlijk moeten besteden om naar een vervangend vervoermiddel uit te kijken.
Gelukkig is het bij beide partijen naast wat spierpijn verder bij een flinke schrik gebleven.
Maar hopelijk kom je zaterdag wel !!!!!!
wat hulp en regelwerk is altijd welkom...
Als het goed is krijg ik morgen nog het bericht van de expert. Als mijn auto nog is te herstellen kan ik komen maar als hij niet meer te maken is heb ik snel een andere auto nodig. Een auto huren loopt ook erg in de papieren als je hem iedere dag nodig hebt.weidok schreef:Maar hopelijk kom je zaterdag wel !!!!!!
nou.. even afwachten dus...richard schreef:Als het goed is krijg ik morgen nog het bericht van de expert. Als mijn auto nog is te herstellen kan ik komen maar als hij niet meer te maken is heb ik snel een andere auto nodig. Een auto huren loopt ook erg in de papieren als je hem iedere dag nodig hebt.weidok schreef:Maar hopelijk kom je zaterdag wel !!!!!!
Kijk, weet je jongens/meiden, 't is een zelfbouwforum enne ikke heeft nu blanco kaartjes gemaak en ikke heeft daar nu ook opspeldbare dingetjes bij. Dus als ikke en Ytzen arriveren ken iedereen op zo'n kaartje z'n naam enzo schrijven zodat ikke en de anderen weet enzo.....eeeuuh...hum, vooral ikke dus....hum...ikke schreef:Gewoon blanco stickers waar je je naam op kunt schrijven en op je ...... kunt plakken, leesbaar voor iedereen.
Alleen die opspeld dingetjes graag weer inleveren bij vertrek. Is geleend weet je wel.
Misschien heeft Richard nog ff tijd om even gastheer te zijn tot Ytzen en ik er zijn. Kan niet zo goed uit de voeten zelf 's morgens, vandaar dat we er waarschijnlijk niet om 9.00 uur zijn. Wel voor tienen. Handicap mijnerzijds.
Richard komtweidok schreef:nou.. even afwachten dus...richard schreef:Als het goed is krijg ik morgen nog het bericht van de expert. Als mijn auto nog is te herstellen kan ik komen maar als hij niet meer te maken is heb ik snel een andere auto nodig. Een auto huren loopt ook erg in de papieren als je hem iedere dag nodig hebt.weidok schreef:Maar hopelijk kom je zaterdag wel !!!!!!
wel wat beurs en slapjes vanwege een aanrijding
maar hij mankeerd verder niks en voelt zich fit genoeg
Hififiel is onze fotograafRoland schreef:Hoi,
Maakt er ook iemand foto's? En wat is nu precies die smacks hoorn? Google kent hem niet. Zou er graag wat meer over weten.
Tot morgen!
Groeten Roland
en Sietse ook een beetje
daar kan ik niet tegen op
heb verder geen gegevens over die hoorn Roland
ben ook benieuwd hoe die klinkt...
