http://www.tymphany.com/
Het zal wel niet nieuw zijn maar gezien de informatie lijkt het betaalbaar te worden . Heb reeds contact opgenomen om een paar units te bemachtigen maar hier doen ze nog geen uitspraken over .
de distributie gaat via http://www.d-s-t.com/main/index.htm
het gewone peerless vifa etc
zou het voor diy beschikbaar komen ?
de grote woover heeft een opp van 2400 cm2 en is 65 cm hoog en 15 breed . In een mail heb ik de x-max staan van 3 cm .
heb ook al een dipole sub gezien met dit systeem erg bruut .
iemand nog meer informatie ?
Tymphany LAT speakers . De speakers van de toekomst ?
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
oftewel een onbekend technologie bedrijf dat nog nix commercieels heeft geproduceert neemt D-S-T over???? maar goed, daardoor hoeven we ook niet bang te zijn dat er wat zal veranderenin Denemarken (en China)The combined company, to be called Tymphany Corporation, will have its headquarters in Cupertino, CA.
btw: die Megawoofer heeft een Vas van 1700 liter (ja, bijna 2 kuub). daar zie ik dus alleen maar een dipool van komen...... of je moet je kelder als kast nemen
