Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Roland
Berichten: 2136 Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:
Bericht
door Roland » zo 30 sep 2007, 18:09
Licht off topic.
Die gouden Audax "gasbel" tweeter is nooit erg populair geweest. Ik heb hem 1 keer gehoord. Iemand anders er ervaring mee? En lopen ze inderdaad langzaam leeg?
Groet Roland
Nils_vn
Berichten: 868 Lid geworden op: do 23 nov 2006, 20:11
Locatie: Molenstede
Bericht
door Nils_vn » ma 01 okt 2007, 8:53
Deze vind ik wel leuk :
Welk leuk te zien dat ik mij niet altijd hoef te schamen om mijn afwerkings niveau
anonamemouse
Berichten: 1991 Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Bericht
door anonamemouse » ma 01 okt 2007, 14:22
er waren daar wel twee keer zoveel vrouwen als dat er hier in breda waren...
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242 Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie
Bericht
door audioot » ma 01 okt 2007, 20:07
mss hadden ze minder vertrouwen in hun mannen?
mvg
audioot
Paul
Berichten: 1577 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam
Bericht
door Paul » di 02 okt 2007, 19:43
Paul
Berichten: 1577 Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam
Bericht
door Paul » di 02 okt 2007, 19:52
die vin ik dus erg mooi
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » do 04 okt 2007, 13:54
Ik dacht dat die Britten zo van beschaafd hielden, maar hiermee vergeleken .....
..... is de
Zyklop van Wowly maar een kleintje.
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » do 04 okt 2007, 14:09
Op pagina 4 van datzelfde topic kwam ik deze tegen:
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » do 04 okt 2007, 17:26
SARK
Berichten: 7728 Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam
Bericht
door SARK » do 04 okt 2007, 18:08
Marp schreef: Op pagina 4 van datzelfde topic kwam ik deze tegen:
Doet me sterk denken aan een van de ontwerpen van jeroen_d.
SARK
Berichten: 7728 Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam
Bericht
door SARK » do 04 okt 2007, 18:11
Moest even zoeken:
De kleur help natuurlijk ook wel bij het vergelijken
SARK
Berichten: 7728 Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam
Bericht
door SARK » do 04 okt 2007, 18:13
Wowly schreef: Nu kan ik zeggen dat mijn zizoklo een beschaafde sub is ......voortaan.....
Wowly
Eigenlijk best een truttig subje wat jij hebt zo naast die Über Brit
Moet je 'm niet roze verfen, lijkt me best kittig
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Bart_M » do 04 okt 2007, 19:40
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » do 04 okt 2007, 20:35
Zo te zien zak je van 8,5Hz wel een beetje in elkaar:
Laatst gewijzigd door
Marp op do 04 okt 2007, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
SARK
Berichten: 7728 Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam
Bericht
door SARK » do 04 okt 2007, 20:37
SICK
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » do 04 okt 2007, 21:10
Volgens mij zijn wij niet een haar beter dan die britten....
Zie mooie ontwerpen overigens.
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810 Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:
Bericht
door Geenius » vr 05 okt 2007, 9:04
Het zal wel in het bloed zitten, ik ben ook Brits.
Bijlagen
Duck Twacy
Berichten: 528 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 22:49
Locatie: Den Haag
Bericht
door Duck Twacy » di 09 okt 2007, 21:52
Die laag en mid lijken een beetje op Skaaning Flex units