2e Luisterdag ZBA vh Noorden te Beetsterzwaag 13-10-2007
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Nou nog eens bekeken, en wellicht kan ik wel 
Maargoed ik laat het nog een keer echt definitief weten.
Ik zie trouwens een hoop mensen met versterkers, maar zijn er ook speakers ?
De KEF's kunnen helaas niet, mee, maar wellicht hebben jullie dat verhaal al gelezen. Ik krijg ze voor die tijd ook niet afgebouwd.
Cd-speler is wel een optie.
Maargoed ik laat het nog een keer echt definitief weten.
Ik zie trouwens een hoop mensen met versterkers, maar zijn er ook speakers ?
De KEF's kunnen helaas niet, mee, maar wellicht hebben jullie dat verhaal al gelezen. Ik krijg ze voor die tijd ook niet afgebouwd.
Cd-speler is wel een optie.
De WK komt zeker mee (nog "ietsjes" gemodificeerd).
Ook een gemodificeerde Sony CDP-XA20ES.
De pimp-my-Thorens blijft thuis, die gaat niet op tijd afkomen wegens een in gebreken blijvende CNC-frezer.
Ook zal wel niemand zitten te wachten op de zoveelste UcD400, ook al is die nog zo mooi gemodificeerd, dus die zal ik ook maar op z'n plekkie laten staan.
Ook een gemodificeerde Sony CDP-XA20ES.
De pimp-my-Thorens blijft thuis, die gaat niet op tijd afkomen wegens een in gebreken blijvende CNC-frezer.
Ook zal wel niemand zitten te wachten op de zoveelste UcD400, ook al is die nog zo mooi gemodificeerd, dus die zal ik ook maar op z'n plekkie laten staan.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Ik weettoch, swa..........audiomanics schreef:Jammer he, freeskees zover weg ....![]()
Maar als het niet te groot en te zwaar is brengt tante pos het heen en terug...weet je toch??
Eerlijk gezegd nooit aan gedacht om dit klusje heen en weer te sturen ....
Is nu te laat, men is ermee bezig (hoop ik).
Maar bedankt voor je aanbod, voorlopig heb ik niets te [s]v[/s]frezen!
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
t'is jammer!! maar kan er dit keer niet bij zijn! Had graag mn 'd appolito's met halve maan gedemood met nieuwe buizen versterker met carbon wires. Hebben net alle spullen ingepakt en gaan vrijdag naar Taiwan!! Ja , inderdaad, om bij een kunst expositie in de Normal University Of Taiwan een expositie te houden waarbij de Halve maan speakers het geheel een beetje van geluid voorzien! Tangband wordt gedemonstreerd in Taiwan by a dutchman??? Is wel leuk om te zien dat de Tangband fabriek mij aan alle kanten helpt!! Zij lenen mij de buizen versterkers die ik vanwege overgewicht (meer dan 20 kilo van mn eigen versterker) niet kan mee nemen: Hier een plaatje van de uitnodiging en zal misschien op een appart draadje verder gaan!:

En inderdaad....in het rood op de foto ben ik.... Je moet niets geloven!! fotoshop doet wonderen
Groet, Simon

En inderdaad....in het rood op de foto ben ik.... Je moet niets geloven!! fotoshop doet wonderen
Groet, Simon
Volgende ..keer beter Simon...doppedoos schreef:t'is jammer!! maar kan er dit keer niet bij zijn! Had graag mn 'd appolito's met halve maan gedemood met nieuwe buizen versterker met carbon wires. Hebben net alle spullen ingepakt en gaan vrijdag naar Taiwan!! Groet, Simon
we zullen je belevenissen in Thailand zeker volgen ..
Oops sorry... Taiwan.. even typefoutje..
T'eiland is bij ons wat anders
Laatst gewijzigd door weidok op di 25 sep 2007, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
En weer een berichtje van mij.
Zoals velen weten heb ik eindelijk een woning weten te bemachtigen samen met m'n vriendin.
Er moet dus echt nog een hoop geklust worden en alle spullen moeten we ook nog verhuizen.
Ik kan dus niet met zekerheid zeggen of wij al 13 oktober klaar zijn met dat alles.
Ik wil die datum dus nog even als reserve houden, mochten we niet op tijd klaar zijn.
Zoals velen weten heb ik eindelijk een woning weten te bemachtigen samen met m'n vriendin.
Er moet dus echt nog een hoop geklust worden en alle spullen moeten we ook nog verhuizen.
Ik kan dus niet met zekerheid zeggen of wij al 13 oktober klaar zijn met dat alles.
Ik wil die datum dus nog even als reserve houden, mochten we niet op tijd klaar zijn.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Heb je het tegen mij ?KT88 schreef:Bart:
Als je het tot in het Gooi kunt halen met trein, bus, tuktuk of heli, dan kun je vanaf daar met mij verder tot aan B'zwaag en weer terug.
Ik kan al met iemand meerijden die in Maassluis woont (dat is bijna naast de deur).
Maar zoals ik net vertel, heb ik helaas waarschijnlijk geen tijd...
Laat je wel op de lijst staan... we zien wel okb_force schreef:En weer een berichtje van mij.
Zoals velen weten heb ik eindelijk een woning weten te bemachtigen samen met m'n vriendin.
Er moet dus echt nog een hoop geklust worden en alle spullen moeten we ook nog verhuizen.
Ik kan dus niet met zekerheid zeggen of wij al 13 oktober klaar zijn met dat alles.
Ik wil die datum dus nog even als reserve houden, mochten we niet op tijd klaar zijn.
Als het niet lukt volgende keer beter toch
O ja
Voorstel luisterschema is klaar lees berichten op pagina 1 graag
Laatst gewijzigd door weidok op za 29 sep 2007, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
weidok schreef:
nog 2 weken en dan is het zover...![]()
Graag wil ik de keuze van versterker en cd speler aan de
speakereigenaar over laten
dus roept u maar ....
kan ik binnenkort een luisterschema in elkaar timmeren
Van Sietse weet ik al dat hij zijn Rambo's en Quadro's
graag aan de WK buizenamp van KT88 wil hangen...
ps alle info staat aan het begin van dit topic dus ff chekken graag
tip:
neem omschrijving, tekening en filterschema
van je speakers mee is leuk om te weten .. toch
tenminste als je de details kwijt wilt
Ik zie dat onder "CD spelerts" nog altijd mijn oude TEAC staat, die heeft inmiddels een tevreden nieuw baasje gevonden.
Thans is er een gemodificeerde Sony CDP-XA20ES. Daarvan is de volumeregeling buiten werking gesteld! Gelieve hier dus rekening mee te houden bij het samenstellen van combinaties.
De mogelijkheid om een (ook gemodificeerde) Philips CD960 mee te nemen, is aanwezig. Evenals een tamelijk transparant volumeregel/inputselector/buffer kastje waarin als bonus ook nog eens een lekkere MC voortrap zit.
Thans is er een gemodificeerde Sony CDP-XA20ES. Daarvan is de volumeregeling buiten werking gesteld! Gelieve hier dus rekening mee te houden bij het samenstellen van combinaties.
De mogelijkheid om een (ook gemodificeerde) Philips CD960 mee te nemen, is aanwezig. Evenals een tamelijk transparant volumeregel/inputselector/buffer kastje waarin als bonus ook nog eens een lekkere MC voortrap zit.
Zal het aanpassen... cdspeler wordt een SONYKT88 schreef:Ik zie dat onder "CD spelerts" nog altijd mijn oude TEAC staat, die heeft inmiddels een tevreden nieuw baasje gevonden.
Thans is er een gemodificeerde Sony CDP-XA20ES. Daarvan is de volumeregeling buiten werking gesteld! Gelieve hier dus rekening mee te houden bij het samenstellen van combinaties.
De mogelijkheid om een (ook gemodificeerde) Philips CD960 mee te nemen, is aanwezig. Evenals een tamelijk transparant volumeregel/inputselector/buffer kastje waarin als bonus ook nog eens een lekkere MC voortrap zit.
Als opmerkingen zijn over het luisterschema en
luistercombi's hoor ik dat graag
luidspreker snoer ???
Misshien handig als speakerbezitters dat zelf meenemen ??
Interlinks.. neem wel wat mee ?
-
De Timmerman
- Berichten: 155
- Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 13:13
- Locatie: Maassluis
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
