2e Luisterdag ZBA vh Noorden te Beetsterzwaag 13-10-2007

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Welke zaterdag ?

Peiling eindigde op wo 28 mar 2007, 21:37

Zaterdag 29 september 2007
1
7%
Zaterdag 6 oktober 2007
0
Geen stemmen
Zaterdag 13 oktober 2007
3
21%
Zaterdag 20 oktober 2007
1
7%
Maakt niet uit
9
64%
 
Totaal aantal stemmen: 14

Gebruikersavatar
MidiMaze
Berichten: 244
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 21:59
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door MidiMaze »

Iemand met een grote auto die langs Enschede kan rijden? Dan kunnen mijn Infinity Kappa 8.1's misschien ook mee. Ik zou ook graag mijn Sony TA-5650 V-Fet versterker mee brengen, die is nu volledig omgebouwd, maar met de originele v-fets der in (redelijk uniek).
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Nou nog eens bekeken, en wellicht kan ik wel :)

Maargoed ik laat het nog een keer echt definitief weten.

Ik zie trouwens een hoop mensen met versterkers, maar zijn er ook speakers ?

De KEF's kunnen helaas niet, mee, maar wellicht hebben jullie dat verhaal al gelezen. Ik krijg ze voor die tijd ook niet afgebouwd.

Cd-speler is wel een optie.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

b_force schreef:

Ik zie trouwens een hoop mensen met versterkers, maar zijn er ook speakers ?
DE verwachting is dat we ca. 10 speakerpaartjes
kunen bewonderen en beluisteren..

lees blad 1 het 2de bericht maar eens...
Gebruikersavatar
Hififiel
Berichten: 391
Lid geworden op: di 11 jan 2005, 12:02
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Hififiel »

Mijn Speakers zijn niet heel veeleisend wat versterker betreft maar ik vond de WK amp van KT-88 zeer indrukwekkend de vorige keer.
Die zie ik dan ook graag terug :D
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

De WK komt zeker mee (nog "ietsjes" gemodificeerd).
Ook een gemodificeerde Sony CDP-XA20ES.

De pimp-my-Thorens blijft thuis, die gaat niet op tijd afkomen wegens een in gebreken blijvende CNC-frezer.
Ook zal wel niemand zitten te wachten op de zoveelste UcD400, ook al is die nog zo mooi gemodificeerd, dus die zal ik ook maar op z'n plekkie laten staan.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

KT88 schreef:
een in gebreken blijvende CNC-frezer.
Bestaan die ook nog dan???
Jammer he, freeskees zover weg .... :cry:
Maar als het niet te groot en te zwaar is brengt tante pos het heen en terug...weet je toch??

Kees
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Hoi

Ik neem 1 set mee:

-Azumi mini tl speakers
-Yarland pro88se push pull kt88
-CEC cd speler

Zouden we aan de lange kant kunnen gaan spelen van de zaal? En is het een idee als ik diffusors meeneem? Was de vloer van hout / parket?

Groet Roland
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Het is een oud gebouw. Dus zal het kunnen zijn dat de vloer van hout is. Er licht stoffen vloerbedekking op. Vorig jaar dus.
We waren al wel van plan om de opstellingen langs die lange wand te doen. Lijkt ons beter en geeft meer ruimte voor apparatuur.
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

audiomanics schreef:
Jammer he, freeskees zover weg .... :cry:
Maar als het niet te groot en te zwaar is brengt tante pos het heen en terug...weet je toch??
Ik weettoch, swa.......... :wink:

Eerlijk gezegd nooit aan gedacht om dit klusje heen en weer te sturen ....
Is nu te laat, men is ermee bezig (hoop ik).

Maar bedankt voor je aanbod, voorlopig heb ik niets te [s]v[/s]frezen! :wink:
Gebruikersavatar
Soundexcel
Berichten: 1079
Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
Locatie: Zeist

Bericht door Soundexcel »

Is er iemand die bij Utrecht vandaag komt?

Ik zit namelijk 10 hoog en het is vrij moeilijk om de panelen in mijn eentje naar beneden te krijgen (er is gelukkig een lift :D)

De amps zijn klaar. Ben daar heeeel erg happy mee.
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

t'is jammer!! maar kan er dit keer niet bij zijn! Had graag mn 'd appolito's met halve maan gedemood met nieuwe buizen versterker met carbon wires. Hebben net alle spullen ingepakt en gaan vrijdag naar Taiwan!! Ja , inderdaad, om bij een kunst expositie in de Normal University Of Taiwan een expositie te houden waarbij de Halve maan speakers het geheel een beetje van geluid voorzien! Tangband wordt gedemonstreerd in Taiwan by a dutchman??? Is wel leuk om te zien dat de Tangband fabriek mij aan alle kanten helpt!! Zij lenen mij de buizen versterkers die ik vanwege overgewicht (meer dan 20 kilo van mn eigen versterker) niet kan mee nemen: Hier een plaatje van de uitnodiging en zal misschien op een appart draadje verder gaan!:

Afbeelding


En inderdaad....in het rood op de foto ben ik.... Je moet niets geloven!! fotoshop doet wonderen
Groet, Simon
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

doppedoos schreef:
t'is jammer!! maar kan er dit keer niet bij zijn! Had graag mn 'd appolito's met halve maan gedemood met nieuwe buizen versterker met carbon wires. Hebben net alle spullen ingepakt en gaan vrijdag naar Taiwan!! Groet, Simon
Volgende ..keer beter Simon...
we zullen je belevenissen in Thailand zeker volgen .. :)

Oops sorry... Taiwan.. even typefoutje..

T'eiland is bij ons wat anders :) :)
Laatst gewijzigd door weidok op di 25 sep 2007, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Taiwan Ytzen.... naja, ver weg is t in elk geval
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

En weer een berichtje van mij.

Zoals velen weten heb ik eindelijk een woning weten te bemachtigen samen met m'n vriendin.
Er moet dus echt nog een hoop geklust worden en alle spullen moeten we ook nog verhuizen.

Ik kan dus niet met zekerheid zeggen of wij al 13 oktober klaar zijn met dat alles.
Ik wil die datum dus nog even als reserve houden, mochten we niet op tijd klaar zijn.
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Bart:

Als je het tot in het Gooi kunt halen met trein, bus, tuktuk of heli, dan kun je vanaf daar met mij verder tot aan B'zwaag en weer terug. :wink:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

KT88 schreef:
Bart:

Als je het tot in het Gooi kunt halen met trein, bus, tuktuk of heli, dan kun je vanaf daar met mij verder tot aan B'zwaag en weer terug. :wink:
Heb je het tegen mij ? :P

Ik kan al met iemand meerijden die in Maassluis woont (dat is bijna naast de deur).
Maar zoals ik net vertel, heb ik helaas waarschijnlijk geen tijd...
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

b_force schreef:
En weer een berichtje van mij.

Zoals velen weten heb ik eindelijk een woning weten te bemachtigen samen met m'n vriendin.
Er moet dus echt nog een hoop geklust worden en alle spullen moeten we ook nog verhuizen.

Ik kan dus niet met zekerheid zeggen of wij al 13 oktober klaar zijn met dat alles.
Ik wil die datum dus nog even als reserve houden, mochten we niet op tijd klaar zijn.
Laat je wel op de lijst staan... we zien wel ok

Als het niet lukt volgende keer beter toch :)

O ja

Voorstel luisterschema is klaar lees berichten op pagina 1 graag
Laatst gewijzigd door weidok op za 29 sep 2007, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

weidok schreef:

nog 2 weken en dan is het zover... :-({|=


Graag wil ik de keuze van versterker en cd speler aan de
speakereigenaar over laten


dus roept u maar ....

kan ik binnenkort een luisterschema in elkaar timmeren :)

Van Sietse weet ik al dat hij zijn Rambo's en Quadro's
graag aan de WK buizenamp van KT88 wil hangen...

ps alle info staat aan het begin van dit topic dus ff chekken graag

tip:
neem omschrijving, tekening en filterschema
van je speakers mee is leuk om te weten .. toch
tenminste als je de details kwijt wilt :)
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Ik zie dat onder "CD spelerts" nog altijd mijn oude TEAC staat, die heeft inmiddels een tevreden nieuw baasje gevonden.

Thans is er een gemodificeerde Sony CDP-XA20ES. Daarvan is de volumeregeling buiten werking gesteld! Gelieve hier dus rekening mee te houden bij het samenstellen van combinaties.
De mogelijkheid om een (ook gemodificeerde) Philips CD960 mee te nemen, is aanwezig. Evenals een tamelijk transparant volumeregel/inputselector/buffer kastje waarin als bonus ook nog eens een lekkere MC voortrap zit.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

KT88 schreef:
Ik zie dat onder "CD spelerts" nog altijd mijn oude TEAC staat, die heeft inmiddels een tevreden nieuw baasje gevonden.

Thans is er een gemodificeerde Sony CDP-XA20ES. Daarvan is de volumeregeling buiten werking gesteld! Gelieve hier dus rekening mee te houden bij het samenstellen van combinaties.
De mogelijkheid om een (ook gemodificeerde) Philips CD960 mee te nemen, is aanwezig. Evenals een tamelijk transparant volumeregel/inputselector/buffer kastje waarin als bonus ook nog eens een lekkere MC voortrap zit.
Zal het aanpassen... cdspeler wordt een SONY :)

Als opmerkingen zijn over het luisterschema en
luistercombi's hoor ik dat graag


luidspreker snoer ???
Misshien handig als speakerbezitters dat zelf meenemen ??

Interlinks.. neem wel wat mee ?
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

:idea:
soldeerbout, kniptang, striptang, droeveschrajers, soldeertin, werkbank, diverse cirkelzagen, goed humeur, bankschroef, leesbril, zakdoekjes wegens ontroerende momenten, brandblusser, blusser daarvoor, poetsdoeken, slaapzakken?, :arrow: :?: :!: ](*,) ](*,)
\:D/
De Timmerman
Berichten: 155
Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 13:13
Locatie: Maassluis

Bericht door De Timmerman »

Ik sta in het schema na Sietse met de Rambo's. Ik zou de Optimo's wel op dezelfde set willen horen waarop de Rambo's worden aangesloten (buizenversterker). Kan dat?

Marc
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

De Timmerman schreef:
Ik sta in het schema na Sietse met de Rambo's. Ik zou de Optimo's wel op dezelfde set willen horen waarop de Rambo's worden aangesloten (buizenversterker). Kan dat?

Marc
Natuurlijk kan dat... Marc zal het schema aanpassen
Voorkeur voor cd spelert ??
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

weidok schreef:
luidspreker snoer ???
Misshien handig als speakerbezitters dat zelf meenemen ??

Is prima.
Gebruikersavatar
Soundexcel
Berichten: 1079
Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
Locatie: Zeist

Bericht door Soundexcel »

Ik neem een complete setup mee.
Dus panelen, amp (dubbel classe D is af dus lekker makkelijk)
cd-speler en alle bekabeling.

Ik zit dus alleen nog met het probleem dat ik ze niet in mijn eentje naar beneden kan krijgen.

Mocht iemand dus bij Utrecht wonen en zin hebben in carpolen....
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”