Kijk eens aanRudy schreef:kan ook zijn omdat je versterkingsfaktor van je ene amp hoger is dan de andere. En dat is ook zo
Groetjes
Rudy
Maar dan heb ik het rendementsverschil nog niet eens genoemt. Dus is er wel een groot verschil tussen die 2 (maar bafflestep kan hier ook aan meedoen).
Wil je dat deel van die attenuator eens uitleggen?
De eerste opamp heeft een spanningsdeler aan de voorkant waardoor het signaal de helft wordt verzwakt als ik het goed begrijp?
En de 2de opamp zal wel voor de looptijd zijn.
Maar moet het signaalniveau voor de tweeter niet juist worden versterkt? Want hij gaat een stuk zachter.
Muhahaha Juul in bezit van multisim 7!
Kan jouw bestandje nu ook openen en simuleren
/edit
Het kantelpunt moest toch bij 1600Hz komen? Of had je dit niet veranderd Rudy?
En het valt me nu wel heel erg op dat je met actief filteren alles naar je hand kan zetten, super!
