Voorversterker voor Accuphase P300
Moderator: Beheerdersteam
-
Salamander
- Berichten: 186
- Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22
Voorversterker voor Accuphase P300
Ik heb sinds kort een Accuphase P300 en ik heb een passende voorversterker nodig, de orginele C200 wil ik wel graag maar is me op dit moment te duur. Ik zoek dus een goede tweede hands voorversterker die past bij deze eindversterker. Ik zat zelf richting Rotel te denken.
Welke merken passen goed?
Welke merken passen goed?
Laatst gewijzigd door Salamander op za 02 jun 2012, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
lekkere machine, zo'n P300!
de laatste maal dat ik een Accuphase P300 hoorde was op Coincident Partial Eclipse mkII, en had PrimaLuna ProLogue Three als voorversterker: heerlijke set!
maar goed: ik roep maar, want je wensen qua bv. aansluitmogelijkheden en budget ken ik niet
wellicht is wat aanvullende info daaromtrend mogelijk?
Petter
de laatste maal dat ik een Accuphase P300 hoorde was op Coincident Partial Eclipse mkII, en had PrimaLuna ProLogue Three als voorversterker: heerlijke set!
maar goed: ik roep maar, want je wensen qua bv. aansluitmogelijkheden en budget ken ik niet
wellicht is wat aanvullende info daaromtrend mogelijk?
Petter
-
Salamander
- Berichten: 186
- Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22
Tja, daar gaat ie dan, ... niet meer dan 100 euro.dove schreef:lekkere machine, zo'n P300!
de laatste maal dat ik een Accuphase P300 hoorde was op Coincident Partial Eclipse mkII, en had PrimaLuna ProLogue Three als voorversterker: heerlijke set!
maar goed: ik roep maar, want je wensen qua bv. aansluitmogelijkheden en budget ken ik niet
wellicht is wat aanvullende info daaromtrend mogelijk?
Petter
Ik heb de eindversterker gekocht voor 575 euro. en dat was ver boven mijn budget, ik ging voor een geintregeerde versterker maar ik moet er nu ineens een voorversterker bij halen.
Laatst gewijzigd door Salamander op za 02 jun 2012, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien iets van een NAD 1300?Sander Bouwhuis schreef:Tja, daar gaat ie dan, ... niet meer dan 100 euro.dove schreef:lekkere machine, zo'n P300!
de laatste maal dat ik een Accuphase P300 hoorde was op Coincident Partial Eclipse mkII, en had PrimaLuna ProLogue Three als voorversterker: heerlijke set!
maar goed: ik roep maar, want je wensen qua bv. aansluitmogelijkheden en budget ken ik niet
wellicht is wat aanvullende info daaromtrend mogelijk?
Petter
Ik heb de eindversterker gekocht voor 75 euro.
Heb hem zelf een tijdje geleend van een collega, en deed het nog heel behoorlijk.
http://207.228.230.231/info/NAD_1300.pdf
Prijs? wat een gek er voor over heeft.
Re: Voorversterker voor Accuphase P300
Ter zelf-bevrediging (mmmSander Bouwhuis schreef:Hoi, ik heb sinds kort een Accuphase P300 en ik heb een passende voorversterker nodig, de orginele C200 wil ik wel graag maar >>
Petter
-
Salamander
- Berichten: 186
- Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22
Re: Voorversterker voor Accuphase P300
P300 ik geloof de eerste tot nu toe alles wat ik er achter hang begint te rommelen met een robuust laag alsof er dynamiet in is gestopt, ... echt te vet, .. !dove schreef:Ter zelf-bevrediging (mmm :-# ): refereer je ook naar een originele P300 of naar de recentere P300L ? In mijn eerste reactie op je vraag had ik een L voor ogen, niet wetende dat de P300 een ander beest is ... (niet dat het verder afdoet aan jouw luisterplezier, maar uit interesse ...).Sander Bouwhuis schreef:Hoi, ik heb sinds kort een Accuphase P300 en ik heb een passende voorversterker nodig, de orginele C200 wil ik wel graag maar >>
Petter
-
Salamander
- Berichten: 186
- Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22
Ik heb een NAD 114 gekocht en ik ben er tot nu toe gelukkig mee, wat een goede phono-trap! 100 euro.
Laatst gewijzigd door Salamander op za 02 jun 2012, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
