Hallo,
Ik Marcel en ben nieuw op het forum. Uit kosten overweging en custimizing ben ik op het idee gekomen mijn speakers zelf te bouwen.
Nou ja zelfbouwen, met die term doe ik een heleboel "echte" zelfbouwers tekort. Ik heb gewoon een bouwpakket bij speaker en co gekocht van de Vifa premium 22.
deze set wil ik uitbouwen met center, woofer en rear speakers.
Jullie zullen mijn vragen/berichten de komende dagen wel lezen
Groeten,
Marcel
Even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
-
Wasbeer2006
- Berichten: 5
- Lid geworden op: zo 16 sep 2007, 16:48
- Locatie: Schiedam
-
Wasbeer2006
- Berichten: 5
- Lid geworden op: zo 16 sep 2007, 16:48
- Locatie: Schiedam
Dank jullie!
Het gaat best lekker eigenlijk. Even goed geluisterd naar de verkoper bij speaker en co en gaan.
Eigenlijk vind ik het nog het lastigste om de kast strak te krijgen schuren en lakken gaat het meeste werk in zitten
Zaterdag op pad voor de center, subwoofer en rear speakers kan ik weer verder
Het gaat best lekker eigenlijk. Even goed geluisterd naar de verkoper bij speaker en co en gaan.
Eigenlijk vind ik het nog het lastigste om de kast strak te krijgen schuren en lakken gaat het meeste werk in zitten
Zaterdag op pad voor de center, subwoofer en rear speakers kan ik weer verder
