Even voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Wasbeer2006
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 16 sep 2007, 16:48
Locatie: Schiedam

Even voorstellen

Bericht door Wasbeer2006 »

Hallo,

Ik Marcel en ben nieuw op het forum. Uit kosten overweging en custimizing ben ik op het idee gekomen mijn speakers zelf te bouwen.

Nou ja zelfbouwen, met die term doe ik een heleboel "echte" zelfbouwers tekort. Ik heb gewoon een bouwpakket bij speaker en co gekocht van de Vifa premium 22.

deze set wil ik uitbouwen met center, woofer en rear speakers.

Jullie zullen mijn vragen/berichten de komende dagen wel lezen

Groeten,

Marcel
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Welkom

Niks mis mee hoor om eerst met een bouwpakket te beginnen. Veel plezier met bouwen!

Groeten Roland
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

idd, ik denk dat de meeste zo zijn begonnen (ik in elk geval wel). Welkom hier!
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

mijn eerste zelfbouwproject was een axton 80 van Axton.......zo beginnen de meeste denk ik.

Welkom!

Wowly
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242
Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie

Bericht door audioot »

welkom
en waarom zou er iets mis zijn met een bouwpakket?
je zal er in ieder geval veel bouwervaring mee opdoen
veel succes
mvg
audioot
Wasbeer2006
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 16 sep 2007, 16:48
Locatie: Schiedam

Bericht door Wasbeer2006 »

Dank jullie!

Het gaat best lekker eigenlijk. Even goed geluisterd naar de verkoper bij speaker en co en gaan.

Eigenlijk vind ik het nog het lastigste om de kast strak te krijgen schuren en lakken gaat het meeste werk in zitten

Zaterdag op pad voor de center, subwoofer en rear speakers kan ik weer verder :D
markje
Berichten: 995
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 14:49

Bericht door markje »

Bouwpakketten hebben ook zo hun voordelen...

Het afwerken is op zich niet superlastig, maar erg tijdrovend en je moet rustig en geduldig werken (en dat laatste is voor mij meestal een probleem).

Groeten Mark
Plaats reactie