Idd en wat dat betreft zijn deze Neutrik plugjes perfect:jeroen_d schreef:En zorgen dat je interlinks kort zijn, een zeer goede afscherming hebben en zo laagohmig mogelijke verbinding met massa.
Klemmen erg goed (te goed soms
Als kabel gebruik ik 75 ohm low-loss videokabel. Hoef ik ook niet na te denken over S/PDIF kabeltjes. Is wel tamelijk stugge kabel.
