Op dit forum zie ik geen openbare edit-admin, en ging ik er van uit dat m'n gepruts niets zou verstoren/storen. Totdat:
"Geplaatst: Vr 07 Sep 2007 9:25
Laatst aangepast door thefinlux op Vr 07 Sep 2007 9:31, in totaal 1 keer bewerkt."
Graag advies over hoe om te gaan met m'n edit's: als bv. de mail-meldings procedure ermee in het gedrang komt, is het handig dat ik dat weet en daar rekening mee kan houden
Petter
