Leuke 25 cm bas die maar 60,- euro kost: (bij de fabriek)
http://www.audes.ee/index.php?id=1278&tpl=1003
Geschikt voor transmissielijn en gesloten kast.
fs: 31
vas: 55 l
Qts: 0.5
Rms: 3.4
x max: 8.5mm
Audes 100W100
Moderator: Beheerdersteam
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Re: Audes 100W100
En eventueel nog dipoolRoland schreef:Leuke 25 cm bas die maar 60,- euro kost: (bij de fabriek)
Geschikt voor transmissielijn en gesloten kast.
Leuk ding, Maar of ie hier ook voor dat geld te krijgen is?

