Crafty 8 & 9 September op de Hi-Fi Belgium in Brussel

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Crafty 8 & 9 September op de Hi-Fi Belgium in Brussel

Bericht door Roland »

Hoi allen

Crafty / Caps&Coils staat aanstaand weekend 8 & 9 september op de Hi-Fi Belgium audioshow. De Entree is 5.- euro. We staan er natuurlijk niet alleen. Een overzicht van alle merken is hier te vinden.
http://www.hifishows.be/content-13.html

Wij demonstreren de volgende sets:

Set 1
Crafty Beluga hoornluidspreker € 899.-
Yarland FV34CIII buizenversterker € 299.-
Bron: Laptop + Firestone DAC

Set 2
Crafty Azumi transmissielijn € 499.-
Yarland Pro88se buizenversterker € 999.-
Bron: CEC speler + Firestone DAC

Daarnaast laten we verschillende nieuwe producten zien, die later dit jaar in het assortiment komen. Wavecor luidspreker drivers, het complete Yarland assortiment, audioracks, diffusors en Firestone Audio producten.

Sander a.k.a KT88 zal op beide dagen aanwezig zijn om vragen over de Yarland versterkers te beantwoorden. Sander is onze reparatie en modificatieman voor de Yarland versterkers.

Route beschrijving:
http://hifishows.be/content-10.html
Iedereen is van harte welkom. Voor degenen die thuis blijven, we zijn van plan een beursverslag op de site te publiceren. Niet zo leuk natuurlijk als een echt bezoek.

Groet Roland
PS: mijn eigen hoekje op het forum 8)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Yoyo!!

Het gaat groot worden!!!

En sander....gefeliciteerd!!!!

Jan
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

ik ga jullie daar zien(lastig vallen) :D
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Ik kom ook nog wel even langs :) .
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Roland had een mooie stand op de beurs. Hij demonstreerde volgens mij met de meest betaalbare setups van de hele beurs, maar zijn geluid was zeker niet het minst goed! Mijn complimenten voor de goed klinkende speakers naar eigen ontwerp.
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Helaas kon ik er wegens een enorme pijnaanval niet bij zijn........ :roll:

Volgende keer dan maar!
bunky

Bericht door bunky »

Martijn M schreef:
Roland had een mooie stand op de beurs. Hij demonstreerde volgens mij met de meest betaalbare setups van de hele beurs, maar zijn geluid was zeker niet het minst goed! Mijn complimenten voor de goed klinkende speakers naar eigen ontwerp.
Heb eigenlijk in geen enkele kamer een echt mooi geluid gehoord. :(
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

bunky schreef:
Martijn M schreef:
Roland had een mooie stand op de beurs. Hij demonstreerde volgens mij met de meest betaalbare setups van de hele beurs, maar zijn geluid was zeker niet het minst goed! Mijn complimenten voor de goed klinkende speakers naar eigen ontwerp.
Heb eigenlijk in geen enkele kamer een echt mooi geluid gehoord. :(
Op een beurs is het geluid nooit optimaal. Je moet als het ware een beetje door de beperkingen van de akoestiek heen luisteren. Sommige sets klonken echt slecht, maar ik heb zeker wel een aantal sets met potentie gehoord.
bunky

Bericht door bunky »

Martijn M schreef:
bunky schreef:
Martijn M schreef:
Roland had een mooie stand op de beurs. Hij demonstreerde volgens mij met de meest betaalbare setups van de hele beurs, maar zijn geluid was zeker niet het minst goed! Mijn complimenten voor de goed klinkende speakers naar eigen ontwerp.
Heb eigenlijk in geen enkele kamer een echt mooi geluid gehoord. :(
Op een beurs is het geluid nooit optimaal. Je moet als het ware een beetje door de beperkingen van de akoestiek heen luisteren. Sommige sets klonken echt slecht, maar ik heb zeker wel een aantal sets met potentie gehoord.
De exposant plaatst zijn set en gaat demonstreren.Daar moet ik het dan maar mee doen.
Er zal hier en daar best wel wat meer (beter) uit te halen zijn.
Reageer echter, op naar wat ik gehoord heb.
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

@ Bunky

Helemaal niks mooi? Das wel erg jammer van de tocht naar Brussel.

Hmmm :-k Waar heb je voor het laatst een set gehoord die je echt mooi vondt? Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig / wil dat ook wel eens horen dan.

Of nog iets directer: wat beviel je niet aan mijn set? Mits rekening houdende dat het op deze beurs budget spul was tov van mijn buren. (60 K white lumen....)

Hoor het graag, kan ik weer wat van opsteken!

Groeten Roland
bunky

Bericht door bunky »

Roland schreef:
@ Bunky

Helemaal niks mooi? Das wel erg jammer van de tocht naar Brussel.

Hmmm :-k Waar heb je voor het laatst een set gehoord die je echt mooi vondt? Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig / wil dat ook wel eens horen dan.

Of nog iets directer: wat beviel je niet aan mijn set? Mits rekening houdende dat het op deze beurs budget spul was tov van mijn buren. (60 K white lumen....)

Hoor het graag, kan ik weer wat van opsteken!

Groeten Roland

Roland, de luisterruimten in Terhulpen zijn allen vele malen groter dan een modale huiskamer.Mijns ziens niet geschikt om huiskamer apparatuur de demonstreren.Showen, geen probleem maar serieus luisteren is daar echt te hoog gegrepen.Dus alles wat daar heeft gestaan zal "thuis" beslist beter klinken.
Heb voor mijzelve de lat erg hoog gelegd en ben daar nog niet helemaal mee klaar.Vind het vervolgens niet leuk om dan wel de creaties van anderen,( met waarschijnlijk een ander uitgangspunt) af te kraken of vervelend te bekritiseren.
Ik ken jouw spullen niet en kan het ook niet meer voor de geest halen.Ben echt in alle kamers geweest, zo druk was het er nu ook niet.
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Ok

Dank je voor je antwoord. Ik ben ook niet uit op een welles nietes wat klonk wel en wat klonk niet goed discussie. We hadden alleen nogal hard gewerkt aan de akoestiek van onze 5 bij 7 meter demo ruimte. Hij klonk verschrikkelijk toen we de ruimte voor het eerst zagen. Een flatter echo van 2 seconden. 1 kant glas, drie betonnen muren en als toetje metalen plafond platen ](*,)

Gevoelig puntje van mijn kant dus...

Alle foto's van Brussel 2007 staan online. Een uitgebreider verslag van onze belevenissen komt vanavond of morgen online.

http://www.crafty.nl/nieuws/BrusselDolce2007.php

Groet Roland

PS:@Bunky, wat zoek jij in audioweergave?
bunky

Bericht door bunky »

Roland schreef:
Ok

Dank je voor je antwoord.
PS:@Bunky, wat zoek jij in audioweergave?
Probeer blanco de deur uit te gaan en laat vervolgens het een en ander maar over mij heen komen. Geergerd heb ik mij alleen aan de catering aldaar. Het leukste vond ik de grammofoomplaat die ik gekocht heb.
De Tom Tom pakte zowel Lahulpe als Terhulpen niet en als je Frans dan nog niet één Piek waard is, tsja dan ben je blij dat je het uiteindelijk toch gevonden hebt.
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

De catering was hilarisch.

Ze hadden een bonnen systeem. Dus eerst een broodje uitzoeken in het restaurant, dan naam van broodje onthouden. Dan naar de balie 200 meter verderop. Broodje afrekenen en weer terug lopen om met de bon je broodje te kunnen aanschaffen.

Geen mogelijkheid om gelijk meerdere kopjes koffie te kopen....

Erg grappig. Als exposant moest ik me eerst aanmelden bij de hotel balie van La Dolce met mijn creditcard. Zodat ik een nummer kon krijgen. Dat nummer moest ik bij de balie laten zien zodat ik kon afrekenen wat ik wilde hebben in het restaurant een heel eind verder.

Mijn krediet kaart werd niet meteen goed gelezen. Dat liep gelukkig goed af. Ik heb mijn paspoort niet nodig gehad om een kop koffie te kopen maar dit kwam aardig in de buurt.
bunky

Bericht door bunky »

Roland schreef:
De catering was hilarisch.

Ze hadden een bonnen systeem. Dus eerst een broodje uitzoeken in het restaurant, dan naam van broodje onthouden. Dan naar de balie 200 meter verderop. Broodje afrekenen en weer terug lopen om met de bon je broodje te kunnen aanschaffen.

Geen mogelijkheid om gelijk meerdere kopjes koffie te kopen....

Erg grappig. Als exposant moest ik me eerst aanmelden bij de hotel balie van La Dolce met mijn creditcard. Zodat ik een nummer kon krijgen. Dat nummer moest ik bij de balie laten zien zodat ik kon afrekenen wat ik wilde hebben in het restaurant een heel eind verder.

Mijn krediet kaart werd niet meteen goed gelezen. Dat liep gelukkig goed af. Ik heb mijn paspoort niet nodig gehad om een kop koffie te kopen maar dit kwam aardig in de buurt.
Om maar niet te spreken van slap stokbrood. :evil:
Gebruikersavatar
Roland
Berichten: 2136
Lid geworden op: wo 01 dec 2004, 18:52
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Roland »

Haha

Ja! Het was ook nog eens niet al te best eten. Tegen High end prijzen.
Gesloten