Sony TA-N55ES in mono, hoe aansluiten?
Moderator: Beheerdersteam
Sony TA-N55ES in mono, hoe aansluiten?
Dus. Nog maar één luidspreker voor het laag, dus ik wil mijn Sony eindversterker in mono zetten. Daar zit achterop een knopje voor, dat is niet zo moeilijk. Maar hoe sluit ik dan de luidspreker aan? Hoeveel draden van welke aansluiting naar de speaker? Ik kan deze informatie niet vinden in de gebruiksaanwijzing, onder aangehangen.
- Bijlagen
-
- TAN55ES.pdf
- (414.05 KiB) 316 keer gedownload
-
De Timmerman
- Berichten: 155
- Lid geworden op: zo 04 mar 2007, 13:13
- Locatie: Maassluis
