Ik kan een maranyz PM80 overkopen van een vriend.
Ik heb zelf een Kenwood KA 5010, ga ik hier veel op vooruit?
Kenwood KA-5010 VS Marantz PM80 MKII
Moderator: Beheerdersteam
-
Salamander
- Berichten: 186
- Lid geworden op: vr 10 mar 2006, 13:22
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Ik heb de marantz PM80 MkII, en ben er erg over te spreken. echt transistorgeluid zullen we maar zeggen, maar van de betere soort. Zeer fraaie ruimteafbeelding. beter dan mijn UcD versterker zelfs. Voor de rst rent de UcD de marantz voorbij helaas.
Oja, lekker vette bassen heeft ie wel. Niet droog, maar lekker vet.
Wowly
Oja, lekker vette bassen heeft ie wel. Niet droog, maar lekker vet.
Wowly
Kijk eens op http://marantzforum.nl/forum/ en ga lezen wat er geschreven wordt over de PM80. Naar aanleiding van een aantal topics heb ik een oudere PM-84 aangeschaft.
Groeten,
Mischa
Groeten,
Mischa
