Hehe kijk eens aan
Mijn kastje is een videorecorder kast met de voor en achterkant open, dan heb je een id van hoeveel ie geaard is.
Ik ga nu ff wat beluisteren met de 220k log potmeter

Ik zie al wel dat het ruis sterk toenmeent bij hogere volume, maar die potmeter is ook niet goed.
Eerste indruk is al een stuk beter dan met die 1Volt ruis
Klinkt al best wel zuiver

. Maar goed, die 3weg is ook niet het beste van het beste.
Het klinkt iig niet meer onaangenaam als eerst.
Goh, klassieke muziek klinkt echt een stuk zuiverder joh! Stuk beter dan hoe ik hem eerst had liggen hier
Met de peerless klinkt het een stuk minder! Maar tja er zit geen kast om en geen tweeter...
Aha, van zon audigy 2 is het signaalruis verhouding al 108 dB. Dan moet ik maar een keer uitbreiden als dit project goed lukt

Maar aan jou zal het niet liggen
