eindresultaat
Moderator: Beheerdersteam
eindresultaat
Voila mijn zelfbouw woofer
http://users.telenet.be/youngstersforpeace/IMG_1209.JPG
to do
1) nog een achterkant op monteren (daarom dat je door die basreflexen kunt zien)
2) Bekleden met stof
3) Interne demping aanbrengen
4) Zwarte zelfhoudende bouten aanbrengen om de speaker vast te houden
Jullie mening/opmerkingen
http://users.telenet.be/youngstersforpeace/IMG_1209.JPG
to do
1) nog een achterkant op monteren (daarom dat je door die basreflexen kunt zien)
2) Bekleden met stof
3) Interne demping aanbrengen
4) Zwarte zelfhoudende bouten aanbrengen om de speaker vast te houden
Jullie mening/opmerkingen
Re: eindresultaat
Lirben schreef:
to do
1) nog een achterkant op monteren (daarom dat je door die basreflexen kunt zien)
2) Bekleden met stof
3) Interne demping aanbrengen
4) Zwarte zelfhoudende bouten aanbrengen om de speaker vast te houden
5) De rand voor de woofer afronden![]()
Jullie mening/opmerkingen
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
- Soundexcel
- Berichten: 1079
- Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
- Locatie: Zeist
dit is mijn freq respons met 190L
http://users.telenet.be/youngstersforpe ... espons.JPG
Mooi vlak nietwaar?
http://users.telenet.be/youngstersforpe ... espons.JPG
Mooi vlak nietwaar?
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
Dat is niet het enige.. post ook eens de groupdelay/ xmax zoals bart ook zegt.Lirben schreef:dit is mijn freq respons met 190L
http://users.telenet.be/youngstersforpe ... espons.JPG
Mooi vlak nietwaar?
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
ja 3db op 40Hz, is toch niet slecht als ik lager wou gaan moest de kast nog groter...
freq respons
http://users.telenet.be/youngstersforpe ... espons.JPG
group delay
http://users.telenet.be/youngstersforpe ... pdelay.JPG
en ik zit niet over men Xmax
Heb hem al getest en hij wijkt amper uit.
freq respons
http://users.telenet.be/youngstersforpe ... espons.JPG
group delay
http://users.telenet.be/youngstersforpe ... pdelay.JPG
en ik zit niet over men Xmax
