niet helemaal audio gerelateerd maar wel kabel gerelateerd.
hoe lang kan een video kabel ongeveer zijn voordat ie zichtbaar kwaliteitsverlies door zijn lengte door geeft?
video kabel
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- Soundexcel
Wij gebruiken tot max 100m. Dit gaat goed. hierna begin je signaal verlies te zien.
Wij hebben ook standaard haspels van 250 meter bij ons. Dit zal echter nooit voor een uitzend signaal zijn. Alleen voor afkijk en consorten.
bedenk wel dat wij met profeccionele apparatuur werken. Komt iets meer peut uit dan een consumenten apparaat.
maar 10 tot 20 meter zou met een goede stevige kabel geen enkel probleem moeten zijn.
Wij hebben ook standaard haspels van 250 meter bij ons. Dit zal echter nooit voor een uitzend signaal zijn. Alleen voor afkijk en consorten.
bedenk wel dat wij met profeccionele apparatuur werken. Komt iets meer peut uit dan een consumenten apparaat.
maar 10 tot 20 meter zou met een goede stevige kabel geen enkel probleem moeten zijn.
wat je ook doet, niet naar de expert gaan, die staan gewoon recht in je gezicht te liegen, ik was daar ook langs gegaan voor een 10 meter kabel s-video en ik kreeg opmerkingen van dat gaat nooit lukken tenzij je deze kabel van 80 euro koopt blablabla... Maarja ik heb gewoon een 10 meter kabel van 15 euro gekocht en het is gewoon super scherp zonder storing!