Voedingsspannning UCD 180HG

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
ahak
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 11:13

Voedingsspannning UCD 180HG

Bericht door ahak »

Vraag over de voedingsspanning van de UCD180HG

Ik heb nog een paar 2x25 VAC 225VA voedingstrafo's liggen die ik wil gebruiken voor de UCD module.
De gelijkspanning komt dan op 2x36 volt DC uit.

Hypex schrijft echter 2x31 VAC (44 VDC) voor, maar ik wil de 2x25 VAC trafo's hergebruiken.
Is dit genoeg voor de UCD180HG, gaat alleen het max. vermogen iets omlaag of lever ik ook geluidskwaliteit in.?

Arie
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Bericht door cve »

Arie,

Er loopt al een topic met een soortgelijke vraag. Weliswaar voor de UcD400 maar het principe wordt je daar wel duidelijk gemaakt.


http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=4023

Co
ahak
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 11:13

Bericht door ahak »

cve schreef:
Arie,

Er loopt al een topic met een soortgelijke vraag. Weliswaar voor de UcD400 maar het principe wordt je daar wel duidelijk gemaakt.


http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=4023

Co
Bedankt!,

Arie
Plaats reactie