Vraag over de voedingsspanning van de UCD180HG
Ik heb nog een paar 2x25 VAC 225VA voedingstrafo's liggen die ik wil gebruiken voor de UCD module.
De gelijkspanning komt dan op 2x36 volt DC uit.
Hypex schrijft echter 2x31 VAC (44 VDC) voor, maar ik wil de 2x25 VAC trafo's hergebruiken.
Is dit genoeg voor de UCD180HG, gaat alleen het max. vermogen iets omlaag of lever ik ook geluidskwaliteit in.?
Arie
Voedingsspannning UCD 180HG
Moderator: Beheerdersteam
Arie,
Er loopt al een topic met een soortgelijke vraag. Weliswaar voor de UcD400 maar het principe wordt je daar wel duidelijk gemaakt.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=4023
Co
Er loopt al een topic met een soortgelijke vraag. Weliswaar voor de UcD400 maar het principe wordt je daar wel duidelijk gemaakt.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=4023
Co
Bedankt!,cve schreef:Arie,
Er loopt al een topic met een soortgelijke vraag. Weliswaar voor de UcD400 maar het principe wordt je daar wel duidelijk gemaakt.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=4023
Co
Arie
