
Heb de laatste dagen niet stil gezeten en dit idee van Geenius geleend.
Kan jullie wel vertellen dat het nog `n flinke klus is met al die moeren en ringen
(http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=3727)

Iedereen in huis is er in ieder geval erg blij mee want allemaal eigen plaatsje voor zijn/haar Cd/Dvd`s
