Datum DDIY 2007
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Datum DDIY 2007
Ik zit er aan te denken om in oktober de ddiy audio dag te houden.
Wat voor evenementen vinden er in oktober plaats waar jullie graag naar toe willen ?
Wanneer is het herfsdt vakantie ?
mvg
ST
Wat voor evenementen vinden er in oktober plaats waar jullie graag naar toe willen ?
Wanneer is het herfsdt vakantie ?
mvg
ST
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Behalve dan voor zij die werken.Wowly schreef:En in januari is noooit geen ene &^&* te doen en hebben de meest wel tijd...
Of wat dacht je van de eindejaarsafsluiting, bedrijfsaudits, de afwikkeling van de op de valreep in 2007 verkochte goederen, het updaten van prijslijsten, klantenbezoeken in het nieuwe jaar, opstellen van budgetplan, enz...
en dan hebben we het nog niet over het opruimen van het puin in eigen huis, zoals bijvoorbeeld het slopen van de kerstboom.
maar als jullie het zonder mij willen doen, mij goed hoor!
Die Concaves zullen daartegen toch nog niet af zijn
Ed.
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Ach ik pas me wel aan hoor Jeroen.
Alleen het weekend van 11 tot 14 januari is voor mij onmogelijk.
Dan sta ik op de http://www.autosport-international.com/ ... _home1.asp
Groeten,
Ed.
Alleen het weekend van 11 tot 14 januari is voor mij onmogelijk.
Dan sta ik op de http://www.autosport-international.com/ ... _home1.asp
Groeten,
Ed.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Oktober is inmiddels verleden tijd, de Audio Special komt in december uit, en volgens mijn insider info ben jij ook gecontacteerd door Elektor over de DDIY. Dus ben heel benieuwd hoe, wat, waar, enzo?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Hoi
Ik vindt het zonde als er geen DDIY 2008 zou komen! Wie wil er meehelpen organiseren?
Dit is zo op het eerste gezicht nodig.
-publiciteit.
-kassamensen.
-rooster makers.
-medewerkers op de dag zelf.
-sponsors?
Aanvullingen gewenst.
En laten we een discussie starten over de data en plaats.
Het lijkt me het handigst als we dit met een forum lid of 4 a 5 gaan organiseren. Geef even door als je wilt meedoen. Ik wil me er in ieder geval wel voor inzetten.
Groet Roland
Ik vindt het zonde als er geen DDIY 2008 zou komen! Wie wil er meehelpen organiseren?
Dit is zo op het eerste gezicht nodig.
-publiciteit.
-kassamensen.
-rooster makers.
-medewerkers op de dag zelf.
-sponsors?
Aanvullingen gewenst.
En laten we een discussie starten over de data en plaats.
Het lijkt me het handigst als we dit met een forum lid of 4 a 5 gaan organiseren. Geef even door als je wilt meedoen. Ik wil me er in ieder geval wel voor inzetten.
Groet Roland
