bassExiter BX10

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
ralf
Berichten: 440
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 10:29

bassExiter BX10

Bericht door ralf »

heb de BassExiter en slave voor 100 euro op de kop getikt, had nog een werkloze Detonation dt150 liggen dus bouwen maar
de kast is 40 liter netto en van 25 mm mdf
sub werkt op zich prima en de bassboost staat voolrlopig op +3db bij 30 hz
nu kan de slave met toevoegen van massa getuned worden, maar wlk gewich is moeilijk te vinden of te bepalen
bij peerless heb je bv een slave met 225 gr en 400 fr, dus moet ik in die orde van grote denken ?
Bijlagen
bx10.jpg
bx10.jpg (6.3 KiB) 1080 keer bekeken
bxp10.jpg
bxp10.jpg (3.85 KiB) 1079 keer bekeken
Gebruikersavatar
teacher
Berichten: 639
Lid geworden op: wo 06 okt 2004, 14:14
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door teacher »

Ik heb hem op +6 bij 35 staan, en de slave zonder extra gewichtjes gemonteerd.
ralf
Berichten: 440
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 10:29

Bericht door ralf »

+ 6 db, is dat niet te veel van het goede, of trekt de woofer dat wel
Gebruikersavatar
teacher
Berichten: 639
Lid geworden op: wo 06 okt 2004, 14:14
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door teacher »

trekt ie prima :)


Aan de andere kant, ik gebruik hem puur als HT sub. Voor de extra kick bij ontploffingen enzo.
ralf
Berichten: 440
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 10:29

Bericht door ralf »

goed dan gaat de sub op +6 db, aangezien jij er al langere tijd mee draait
moet het dus mogelijk zijn
Plaats reactie