http://home.planet.nl/~translator.nl/start.htm
Wat denken jullie er van? Zijn die Peerless HDS excl. units?
Het lijkt me toch best een leuk ding!
Translator Dipool?
Moderator: Beheerdersteam
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
- Contacteer:
Ik heb een eerdere prototype mogen horen. Daar zaten destijds Scanspeak woofers in met Vifa mid's en tweeters. De woofers werden actief gecorrigeerd, de mids en tweeters waren passief gefilterd. Het systeem klonkt zeer groots, open en dynamisch met een heel natuurlijk klinkend midden. De sweet-spot was wel erg klein. Wat in de nieuwste versie zit zou ik niet weten.
