Ik heb namelijk twee versterkers thuis staan, eentje met een normale trafo en eentje met een ringkern trafo.
Maar bij de audiozaak kreeg ik te horen dat de ringkern trafo eigenlijk slechter was dan een normale ... terwijl ik vaak hoor dat de ringkern trafo juist beter is ...
Alvast bedankt voor de uitleg
