Nou kees, nu ze inelkaar zitten beb niet zoveel twijfels of het zal werken als TL. Het meest spannend is voor mij, of de schuin geplaatste woofjes ook daadwerkelijk effect hebben op de plaatsing van de boxen in mijn interieur. Want eigenlijk is dat de belangrijkste reden tot deze uitsloverij. Of me dat lukt voor m'n vakantie? Weet ik nog niet. We gaan stug verder en as me arm et laat afwete ga ik voor z'n Robocop arm met ingebouwde circelzaag, bovenfrees, handzaag, schroevendraaier, lijmreservoir, eeeuuhh....enzo....Toch niet de "stervende zwaan"???
Macho-TL
Moderator: Beheerdersteam
Tja, was ff een opwelling weet je wel, maar ze beginnen inderdaad aardig gewicht te hebben, maar ze zijn nog te versjouwen. Zolang ik m'n arm maar niet te veel moet buigen.

- audiomanics
- Contacteer:
[quote="sietse"]Tja, was ff een opwelling weet je wel, maar ze beginnen inderdaad aardig gewicht te hebben, maar ze zijn nog te versjouwen. Zolang ik m'n arm maar niet te veel moet buigen.
[quote]
Een sjouwer ... woont vlakbij... en de ander zoonvan ???
anders kasten zonder speakers in de kamer sjouwen en
daar de speakerers in bouwen.... ?
[quote]
Een sjouwer ... woont vlakbij... en de ander zoonvan ???
anders kasten zonder speakers in de kamer sjouwen en
daar de speakerers in bouwen.... ?
En dan een complete oplossing voor al het zware werk:
Ik denk dat je even een bestelling bij audiomanics moet doen om de losse onderdelen te laten frezen, hier zijn de tekeningen te vinden en hier is een filmpje te zien van het werkende eindproduct.
Hier een werkend ontwerp van een "exoskeleton" HAL Hybrid Assistive Limb, de prijs is nog wel aan de hoge kant ($20,000)
Ik denk dat je even een bestelling bij audiomanics moet doen om de losse onderdelen te laten frezen, hier zijn de tekeningen te vinden en hier is een filmpje te zien van het werkende eindproduct.
Hier een werkend ontwerp van een "exoskeleton" HAL Hybrid Assistive Limb, de prijs is nog wel aan de hoge kant ($20,000)
Zo, ben een beetje gaatjes aan het boren voor de units, maar zit ondertussen ook een beetje na te denken over het uiterlijk. De kleur van de kast wordt het zelfde als de Quadro's, maar het front. De basmid en tweet hebben een donkergeel gedeelte, en door de gaten van de line uitgang zie je de achterwand van dat deel van de line. Dus, als ik dat nou es ook donkergeel maak, lijkt me dat wel leuk. Maar ik heb nu twijfels over het donkerbruine deel op het front, waarvan ik dacht dat het leuk zou zijn. Beetje te...?
- Bijlagen
-
- macho TL kleur.jpg (10.66 KiB) 3051 keer bekeken
Doe voor mij maar die linkse. Ik zie het graag sober. Ik zou het interne van de line ook niet geel maken maar zwart of als je er echt goed in kan kijken zelfs fineren (maar dat zal nu niet meer lukken zeker?). Mja .... las je de linkse afwerking neemt zou dat gele misschien zo gek nog niet zijn. Dan zou ik het wel mat doen en niet te glanzend.
Hoi Rho, ja, ik was ook eerst van plan het zwart te maken. Maar die achterwand zit op 8 cm van de voorkant en is goed zichtbaar. Samen met dat donkerbruine hoopte ik dan dat die 4 gaten wat minder nadrukkelijk aanwezig zouden zijn.
Ik denk dat ik het eerst es mat geel maak, zwart kan altijd nog. Onder en bovenkant blijven toch eerst los zitten tot ik denk dat het allemaal werkt en de kasten afgewerkt kunnen worden.
Ik denk dat ik het eerst es mat geel maak, zwart kan altijd nog. Onder en bovenkant blijven toch eerst los zitten tot ik denk dat het allemaal werkt en de kasten afgewerkt kunnen worden.
Ja, er bestaan ook erg lichte houtsoorten, tegen het witte aan. Misschien was dat dan een optie.sietse schreef:Je had het over fineer, waarschijnlijk uitgaande van een gefineerde kast. Dat zou eigenlijk dan logisch zijn. Dus de binnenkant het zelfde als de buitenkant is, denk ik nu, waarschijnlijk de mooiste oplossing.
Maar de afwerking is nog ver weg..
Een andere zaak is zonwering. Zoals ik wel es heb verteld ligt de voorkant van mijn woning pal op het zuiden. Dus beide boxen staan ieders een halve dag van de zon te genieten. Met de units aan de voorkant van de box is dat geen probleem, maar wat, nu ze aan de zijkant zitten.
Zou ls doek voldoende bescherming bieden of toch maar "zonneschermen"
Zou ls doek voldoende bescherming bieden of toch maar "zonneschermen"
Waar vrees je voor? Denk je dat het conusmateriaal schade ondervindt van de UV- en/of IR straling? Ze zullen wel wat verkleuren, maar of ze ook echt slechter zullen worden is niet zeker. Tegenwoordig kunnen de surrounds toch ook al aardig wat straling hebben eer ze echt bros worden. Als je toch iets wil doen gaat speakerdoek niet veel helpen vrees ik.
- audiomanics
- Contacteer: