incl oude discussies en bouwverslagen
Moderator: Beheerdersteam
-
richard
- Berichten: 11061
- Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
- Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard »
ToTo schreef:Wat een werk voor een beginner, zeker als je een paar fouten probeerd goed te maken.
Het lijkt me ook niet het meest simpele ontwerp voor een 'beginner'. Maar de doorzetter overwint alles.
-
ToTo
- Berichten: 445
- Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
- Locatie: Mol-Postel België
Bericht
door ToTo »
Zoek de fouten
-
ToTo
- Berichten: 445
- Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
- Locatie: Mol-Postel België
Bericht
door ToTo »
foto
-
Bijlagen
-

-
ToTo
- Berichten: 445
- Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
- Locatie: Mol-Postel België
Bericht
door ToTo »
en nog 1
-
Bijlagen
-

-
Wowly
- Beheerder
- Berichten: 8788
- Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
- Locatie: Budel
-
Contacteer:
Bericht
door Wowly »
SChijf 5 die niet goed zat te zien aan de gaatje wat wat geblokkeeerd wordt achter de tweet?
Ziet er wel zéér indrukwekkend uit hoor!!
Wowly
-
audioot
- In memoriam †
- Berichten: 1242
- Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
- Locatie: eke belgie
Bericht
door audioot »
ge weet in ieder geval van aanpakken
mvg
audioot dirk
-
ToTo
- Berichten: 445
- Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
- Locatie: Mol-Postel België
Bericht
door ToTo »
Wowly schreef:SChijf 5 die niet goed zat te zien aan de gaatje wat wat geblokkeeerd wordt achter de tweet?
Ziet er wel zéér indrukwekkend uit hoor!!
Wowly
Dat was nog het minst erg. Speedboortje doet hier wonderen.
Ben benieuwd hoe dit gaat klinken.
-
audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
-
Contacteer:
Bericht
door audiomanics »
Is toch een erg mooi pakketje geworden zo...
Groetjes
Kees
-
ToTo
- Berichten: 445
- Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
- Locatie: Mol-Postel België
Bericht
door ToTo »
audiomanics schreef:Is toch een erg mooi pakketje geworden zo...
Groetjes
Kees
Ja Kees bloed zweet en wijn.
Alles goed daar?
Werkt de freesbank alweer?
Grtjes R
-
audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
-
Contacteer:
Bericht
door audiomanics »
ToTo schreef:
Alles goed daar?
Werkt de freesbank alweer?
Yup!
Yep!
Kees
-
ToTo
- Berichten: 445
- Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
- Locatie: Mol-Postel België
Bericht
door ToTo »
audiomanics schreef:ToTo schreef:
Alles goed daar?
Werkt de freesbank alweer?
Yup!
Yep!
Kees
Zal ik dan volgend weekend ff langskomen voor de laatste paneeltjes?
Grt R
-
asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
-
Contacteer:
Bericht
door asterduc »
jawatte zeg,
nogal ambitieus voor een eerste projectje.
Keep on going ToTo!
Ed.
-
ToTo
- Berichten: 445
- Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
- Locatie: Mol-Postel België
Bericht
door ToTo »
asterduc schreef:jawatte zeg,
nogal ambitieus voor een eerste projectje.
Keep on going ToTo!
Ed.
Ja als het dan toch moet dan maar gelijk voor iets moois gaan.
-
audioot
- In memoriam †
- Berichten: 1242
- Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
- Locatie: eke belgie
Bericht
door audioot »
gelijk heb je
-
audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
-
Contacteer:
Bericht
door audiomanics »
ToTo schreef:
Zal ik dan volgend weekend ff langskomen voor de laatste paneeltjes?
Ja, joed joh... stuur je van te voren even de CAD-files toe dan??
Kees
-
ToTo
- Berichten: 445
- Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
- Locatie: Mol-Postel België
Bericht
door ToTo »
De naam vandeze superkasten is........
Galactica
-
Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
-
Contacteer:
Bericht
door Geenius »
ToTo schreef:De naam vandeze superkasten is........
Galactica
Welcome to the Mothership..........

-
SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
-
Contacteer:
Bericht
door SSassen »
Worden de kasten ook uitgevoerd met een dergelijke beschildering en decals? Zwart/geel geblokt - Do not step here - vind ik wel een toepasselijke
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
-
koen29
- Berichten: 8
- Lid geworden op: zo 24 jun 2007, 19:28
- Locatie: den haag
Bericht
door koen29 »
dit ga ik ook volgen ziet er mooi uit zo
gr,koen
-
Lirben
- Berichten: 37
- Lid geworden op: zo 28 jan 2007, 1:43
Bericht
door Lirben »
Zijn dat allemaal apparte driehoekjes waar je steeds een kleinere diameter hebt uitgezaagd?
-
ToTo
- Berichten: 445
- Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
- Locatie: Mol-Postel België
Bericht
door ToTo »
Lirben schreef:Zijn dat allemaal apparte driehoekjes waar je steeds een kleinere diameter hebt uitgezaagd?
Ja allemaal losse deeltjes en de uitsparingen zijn met een freesmachine gedaan.
-
ToTo
- Berichten: 445
- Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
- Locatie: Mol-Postel België
Bericht
door ToTo »
Zover was ik vorige week
-
Bijlagen
-

-
ToTo
- Berichten: 445
- Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
- Locatie: Mol-Postel België
Bericht
door ToTo »
en nog eentje
-
Bijlagen
-

-
Yannick
- Berichten: 505
- Lid geworden op: do 01 mar 2007, 19:30
- Locatie: Schiedam
Bericht
door Yannick »
Allee! Zo staan er dan ineens 2 dames op het forum hèh!
Goed.. weer ontopic! Ziet er egt mooi uit! Dit gaat wat worden!
Keep up the great work!
-
Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
-
Contacteer:
Bericht
door Jan-Willem »
Leuke foto's.. je dochter ook

Owja.. ik ben geen oude vent
