Cyburg Stick Hoch

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

jurriaan

Bericht door jurriaan »

doet de fabrikant dan goed. het verkopen als middel om makkelijk te solderen en vervolgens zit je met een set dichte speakers waarvan je de s39 dus niet meer kan afhalen... :(

Boeje :P
SARK

Bericht door SARK »

Ik denk niet de je het advies van de fabriek hebt gekregen :wink:
S39 wordt vaak bij hardsoldeer gebruikt, ooit eens een lamp uit metaaldraad (ik was in een crea-bea bui) proberen te maken en ben met hardsoldeer aan de gang gegaan .... hup draden tegen elkaar aan, staaf hardsoldeer en de brander erop ... soldeer smolt wel maar het hechtte niets, droop zo van m'n werkstuk af :shock:
Was even vergeten dat je hiervoor wel S39 nodig hebt (hierna ging het prima overigens).
jurriaan

Bericht door jurriaan »

oja de speakers afwerken.
onlangs hebben w eene huis gekocht en daar zit nu alle tijd in, ondanks dat de verhuizing pas begin augustus is.
Xander

Bericht door Xander »

Heeft iemand enig idee welke bass pijp er bij de stick HOCH gebruikt moet worden? Er staat namelijk een 60mm in de tekening, maar er wordt ook een BR50 vermeldt met dus een 50mm diameter.
Xander

Bericht door Xander »

Ik ben er ondertussen uit. De BR50V/SW blijkt een pijp te zijn met een 60mm diameter en 80mm diamater. Net als Berndt in zijn tekeningen zet. Problem solved. :)
Gesloten