Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Iemand anders met een laptop met parallelle printerpoort? De DLSA software is er zo opgezet, hoeft Paul alleen zijn kastje mee te nemen (ik neem liever niet mijn eigen kastje mee, vertoont soms kuren en dat kun je niet hebben als je weinig tijd hebt).
Jeroen,
ik heb nog wel een Toshiba met een Sub D 25.
Die kan ik eventueel meebrengen.
Hallo Jan!, Eindelijk de moed om ons ook weer aan te melden! Ook dit keer willen 'daddy' en doppedoos hun creaties laten zien en horen! Dit maal met de HMS speaker. Zie ook: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... &start=125
en, niet te vergeten; de steeds kaler wordende; beter klinkende, buizen voorversterker met 2 losse eindtrappen met 2x EL 34 balans ontwerp. Sinds de laatste DEMO in Breda hebben de buizen versterkers een ware metamorfose ondergaan hetgeen resulteert in een (voor mij) nog rustiger en evenwichtiger geluid. Daddy heeft echt alles uit de kast getrokken
Dit alles aangestuurd door een SACD VM DVD963SA van philips. Een oud beestje inmiddels!
Ik kan het niet laten om natuurlijk weer een 'eigen keuze' cd'tje te mixen met de muziek die ik op het ogenblik veel luister op de HMS speakers. Opvallend is dat ruim 50% van de muziek afkomstig is van LP!! Het voert mij te ver om mn venyl hobby ook mee te slepen, en de tijd is toch al te kort! Ik volsta hierin dus met de gedigitaliseerde versies van mijn LP collectie die ik dan met tikjes en krasjes en al op CD brand! De combinatie van dit knisperende LP geluid, buizenversterkers en het design van de fel gekleurde HMS speakers met de voeten met hoog 'bling bling' gehalte, geeft het geheel een typich jaren'70 gevoel! gelukkig dat het nu beter klinkt dan toen!
Iemand anders met een laptop met parallelle printerpoort? De DLSA software is er zo opgezet, hoeft Paul alleen zijn kastje mee te nemen (ik neem liever niet mijn eigen kastje mee, vertoont soms kuren en dat kun je niet hebben als je weinig tijd hebt).
Jeroen,
ik heb nog wel een Toshiba met een Sub D 25.
Die kan ik eventueel meebrengen.
Ed.
Prima, als Paul dan zijn spulletjes meeneemt zal ik een uurtje luidsprekers opmeten voor de liefhebbers.
Hallo Jan!, Eindelijk de moed om ons ook weer aan te melden! Ook dit keer willen 'daddy' en doppedoos hun creaties laten zien en horen! Dit maal met de HMS speaker. Zie ook: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... &start=125
en, niet te vergeten; de steeds kaler wordende; beter klinkende, buizen voorversterker met 2 losse eindtrappen met 2x EL 34 balans ontwerp. Sinds de laatste DEMO in Breda hebben de buizen versterkers een ware metamorfose ondergaan hetgeen resulteert in een (voor mij) nog rustiger en evenwichtiger geluid. Daddy heeft echt alles uit de kast getrokken
Dit alles aangestuurd door een SACD VM DVD963SA van philips. Een oud beestje inmiddels!
Ik kan het niet laten om natuurlijk weer een 'eigen keuze' cd'tje te mixen met de muziek die ik op het ogenblik veel luister op de HMS speakers. Opvallend is dat ruim 50% van de muziek afkomstig is van LP!! Het voert mij te ver om mn venyl hobby ook mee te slepen, en de tijd is toch al te kort! Ik volsta hierin dus met de gedigitaliseerde versies van mijn LP collectie die ik dan met tikjes en krasjes en al op CD brand! De combinatie van dit knisperende LP geluid, buizenversterkers en het design van de fel gekleurde HMS speakers met de voeten met hoog 'bling bling' gehalte, geeft het geheel een typich jaren'70 gevoel! gelukkig dat het nu beter klinkt dan toen!
Heb ik gisteren m`n Seas monitor naar de spuiter gebracht om toch `n beetje knap voor de dag te komen(eigen spuitwerk met spuitbus was niet naar mijn zin) en nu zie ik dat ik ook nog transport kisten vergeten ben te maken
Dacht ik `n beetje op tijd klaar te zijn heb ik ineens nog `n hoop te doen
Ik ben ook al druk bezig om alles voor de 26e af te krijgen
Laat je niet gek maken hoor..........
Mijn filters zitten nog steeds in `n soort sigarenkistjes en hangen met wat (zilver) soldeer aan elkaar
Maar het klinkt er niet minder om
Ik ben ook al druk bezig om alles voor de 26e af te krijgen
Laat je niet gek maken hoor..........
Mijn filters zitten nog steeds in `n soort sigarenkistjes en hangen met wat (zilver) soldeer aan elkaar
Maar het klinkt er niet minder om
filters zijn praktisch af. (ik mis net 2 langere m3 bouten vrdmme !! )
Enkel afwerking nog. Liefst wil ik ze goed afmaken, en zo'n "deadline" is opzich wel een mooi streven om er vaart in te houden )
Ik ben ook al druk bezig om alles voor de 26e af te krijgen
(ik mis net 2 langere m3 bouten vrdmme !! )
Hoelang moeten ze zijn?
Misschien heb ik de goeie lengte liggen.
En anders morgen ff naar de Gamma,elektra inbouwdozen hebben ook M3 boutjes en daar hebben ze tot ik geloof wel 60 of 70 mm lang.
Hoelang moeten ze zijn?
Misschien heb ik de goeie lengte liggen.
En anders morgen ff naar de Gamma,elektra inbouwdozen hebben ook M3 boutjes en daar hebben ze tot ik geloof wel 60 of 70 mm lang.
morgen dus naar de Gamma, maar ik wil ze NU hebben
(dan kan ik tenminste stereo luisteren )
Ik heb die monitoren gehoord bij mij thuis, kan ik aanbevelen! Ik hoop dat dre tegen die tijd ook mijn seriefilter voorstel heeft uitgeprobeerd, het lukte me daarmee een filter te ontwerpen dat er op papier beter uitzag dan het bestaande parallelle filter.