ik vond in een erfenis een solide zelfbouw-eindversterker, 19` kast, 3 units hoog. alleen nogal licht van gewicht.
na openen bleek waarom de kast zo licht was, er zat geen voeding meer in, enkel nog de eindtrappen. jammerdebammer.
maar nu ik een extra eindversterker voor niet audiofiele doeleinden opzich heel goed kan gebruiken (huiskamer studentenhuis) leek het me toch mooi om een nieuwe voeding in de kast te gooien.
helaas ben ik niet zodanig electrotechnisch getalenteerd dat ik direct zie wat voor voeding hier bij hoort.
mijn vraag is dus, herkent iemand dit ontwerp, en zo ja, wat voor voeding hoort hierbij?


onder de hoofdprint zit nog een print op het koellichaam waar de transistors op zitten, acht stuks per kant, type B861 7 M5 (groen) en type D1138 9 E5 (zwart)


