Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Moderator: Beheerdersteam
Jan,Wowly schreef:Ik ga e.e.a weer wat meer structuren en zal een overzichtje gaan maken wat er gaat draaien en hoe laat ongeveer.
Nog niet bekend. Ik krijg zowiezo niet 2 speakers in mijn auto, en op 25 Mei is er hier iets te vieren (ik passeer daar zelf een mijlpaal...), dus de 26ste komt eigenlijk niet zo geweldig goed uit.asterduc schreef:Was er nog iets van Marc Heijligers bekend? Die zou proberen met de Milestones te komen!
Als het zo simpel was, dan zou je me er hier niet over horen.Wowly schreef:ooooh, is je verjaardag al de 25e?? Dan kun je makkelijk in de middag even komen aanzetten met je speakers. Er is 26e vast wel een broer of zwager te vinden die de andere speaker in zijn auto wil laden toch?![]()
![]()
Dank je Ed. Kwa aardigheid mag jij er ook best wezen.asterduc schreef:yep,audioot schreef:zijn er nog belgen die naar breda "crossen"?
en aangezien RJ niet meegaat heb ik nog een stoeltje vrij.
Dat is dan halverwege je route als je van Eke komt.
ach ja, Rik die zal er ook wel bij zijn vermoed ik. Is ook een aardige belg![]()
Ed.